امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راه اندازی نخستین كلینیك فوق تخصصی زنان و اطفال در اراك

کد مطلب: 35153 | تاریخ ارسال: 30 نوامبر 2011 | چاپ صفحه

رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی اراك گفت: نخستین كلینیك فوق تخصصی ویژه اطفال و زنان به زودی در این شهر دایر می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، دكتر ‘مجید رمضانی’ روز چهارشنیه در گفت وگو با ایرنا افزود: این كلینیك با عنوان ‘كوثر’ توسط هیات امنای مسجد سیدهای اراك به مدت پنج سال به صورت خیریه واگذار شده و در آن خدمات فوق تخصصی و مشاوره پزشكی ارائه می شود.

وی توضیح داد: به منظور تجهیز و راه اندازی این كلینیك در مرحله اول 300 میلیون ریال اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشكی اراك هزینه شده است..

دكتر رمضانی ادامه داد: استقرار و مكان یابی این كلینیك فوق تخصصی در منطقه مركزی و پرتراكم جمعیتی اراك در نظر گرفته شده و هدف از راه اندازی آن تجمیع و هدایت درمانی بیماری های زنان و اطفال و بهبود شاخص های سلامتی آن ها است.

وی بیان كرد: برای خدمات ثانویه این كلینیك فوق تخصصی پیگیری برای استقرار شعبه خدمات ناباروری با همكاری موسسه رویان و جهاد دانشگاهی در دست انجام است.

ریی دانشگاه علوم پزشكی اراك اضافه كرد: خدمات فوق تخصصی این كلینیك برای زنان و اطفال منطبق با سیستم مدیریت خدمات بیمارستانی(HIS) و با تعرفه های دولتی است و تمامی بیمه ها در این كلینیك پذیرش می شوند.

مجتمع درمانی كوثر وابسته به هیات امنای مسجد سیدهای اراك با مساحت چهار هزار مترمربع در شش طبقه و با اعتباری 12 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.