امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ماجرای ادامه کشمکش ها در شورای شهر اراک

کد مطلب: 350 | تاریخ ارسال: 30 آوریل 2009 | چاپ صفحه

فرماندار اراک در ادامه ضمن هشدار به اعضا اخلالگر شورای شهر اراک بیان کرد: طبق قانون فرماندار می تواند از شورای حل اختلاف استان به دلیل تخلف و عدم رعایت قانون توسط اعضا شورا ،درخواست انحلال شورای شهر اراک را بکند و یا اینکه برخی اعضا که خللی در نظم شورا ایجاد می کنند ، سلب عضویت کند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مجنون نیوز ، در جلسه عصر امروز شورای شهر اراک که با حضور فرماندار اراک و 5 تن از اعضا برگزار شد، در نهایت به دلیل عدم حضور 4 نفر از اعضا بدون نتیجه خاتمه یافت.

در این جلسه آصفری فرماندار اراک ضمن انتقاد شدید نسبت به عدم حضور برخی اعضا شورا شهر بیان کرد:به دلیل شرایط آب و هوایی اراک تنها در 6 ماه اول سال امکان فعالیت های عمرانی وجود دارد.از سوئی برای قانونی بودن فعالیتها شهرداری اراک ، نیاز به تصمیم گیری شورای شهر اراک می باشد .ولی متاسفانه علی رغم اعتبارات مناسبی که دولت نهم برای عمران شهر اراک در نظر گرفته است با وضعیت کنونی شورای شهر اراک نمی توان تصمیمات مناسب گرفت.

وی افزود:به کسانی که با سر نوشت اراک بازی می کنند، به شدت برخورد می کنیم.افرادی که برای شوراها انتخاب شدند ، در ابتدا سوگند خوردند ،که در راستای منافع مردم گام بردارند و پایبند قانون باشند.

فرماندار اراک در ادامه ضمن هشدار به اعضا اخلالگر شورای شهر اراک بیان کرد:  طبق قانون فرماندار می تواند  از شورای حل اختلاف استان به دلیل تخلف و عدم رعایت قانون توسط اعضا شورا ،درخواست انحلال شورای شهر اراک را بکند و یا اینکه برخی اعضا که خللی در نظم شورا ایجاد می کنند ، سلب عضویت کند.

آصفری اعلام داشت:تاکنون در چندین جلسه با اکثریت و اقلیت شورا جلسه داشتمتا اختلافات برطرف شود اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای نداشته است .بهر حال از اعضا شورا می خواهیم که با وحدت و همدلی تحت تاثیر افراد درون و بیرون شورا که قصد ایجاد اختلاف دارند، به هیچ وجه قرار نگیرند .

فرماندار اراک در خاتمه تاکید کرد:جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اراک در شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و در صورت عدم حضور اعضا نسبت به انحلال و یا سلب عضویت اعضا شورا تصمیم نهائی گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه قائم مقامی-آباقری-زینت السادات کریمی -رجائی و کاظمی حضور داشتند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.