امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


انتقاد مديركل ورزش و جوانان استان مركزي از صاحبان قلمهاي مغرض

انتقاد مديركل ورزش و جوانان استان مركزي از صاحبان قلمهاي مغرض

کد مطلب: 34464 | تاریخ ارسال: 19 نوامبر 2011 | چاپ صفحه

نمايندگان اصحاب جرايد و رسانه هاي جمعي استان مركزي روز سه شنبه 10/8/90 به همراه مديركل ورزش و جوانان استان از اماكن ورزشي مجموعه ي شهداي 5 مرداد اراك بازديد نمودند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از نامه امیر ، در اين بازديد خبرنگاران به همراه خسرو قمري از هيئت هاي كشتي، بوكس، وزنه برداري، بدمينتون، اسكواش، كاراته و سالن هاي ورزشي: شيرجه، تيراندازي، ژيمناستيك، تنيس روي ميز و زمين فوتبال مجموعه ي 5 مرداد ديدن كردند.
به گفته ي قمري روزانه 7000 نفر از اين مجموعه استفاده مي كنند و اكثر هيئت هاي ورزشي استان در اين مجموعه قرار دارند.
بعد از اين بازديد نشستي با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با مدير كل ورزش و جوانان استان مركزي در سالن پيامبر اعظم (ص) اداره كل ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتداي اين نشست آقاي قمري ضمن تشكر از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در بازديد از مجموعه شهداي 5 مرداد افزود: دوست داشتيم افرادي كه در بعضي موارد قلم با قصد و غرض مي زنند امروز در مجموعه ي 5 مرداد حضور مي يافتند و پيش وجدان خود قضاوت مي كردند و بخش كوچكي از كارهايي كه در سطح ورزش استان مركزي اتفاق افتاده را مشاهده مي كردند و مي نوشتند.
خسرو قمري در ادامه افزود: ما تمام سعيمان بر اين بوده كه مشكلات موجود در امر ورزش استان را بر طرف كنيم كه به دلايلي از جمله كمبود اعتبارات و بودجه لازم اين امر به طور كامل محقق نشده است و به اين دليل شايد نمره خوبي به عملكرد خود ندهيم.
وي افزود: در حال حاضر 90 پروژه ورزشي در استان مركزي در حال احداث است كه تا كنون 23 پروژه در بخش شهري و روستايي آماده افتتاح و راه اندازي است.
مدير كل ورزش و جوانان استان ادامه داد: به ازاي هر 100 هزار نفر در استان يك كارمند در اين اداره مشغول به كار است كه با اين اوصاف با كمبود 47 درصدي نيرو در اين اداره مواجهيم.
قمري توجه به ورزش همگاني و روستايي را اولويت اول اين اداره در سال هاي اخير عنوان كرد.
ايشان توجه به آموزش مربيان و داوران و همچنين حضور مربيان و داوران در سطح فدراسيون هاي كشور و حتي فراتر از كشور خودمان را از ديگر برنامه هاي مهم ورزش استان عنوان كرد.
وي در پايان تعداد كل ورزشكاران سازمان يافته استان را 56 هزار نفر عنوان كرد و افزود: عناوين كسب شده توسط ورزشكاران در رقابت هاي بين المللي 69 عنوان بوده است.
بعد از صحبت هاي آقاي قمري نوبت به سوالات خبرنگاران شد.
قمري در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در رابطه با برخورد با هيئت هاي ورزشي موفق و ناموفق گفت: ما فرم هاي ارزيابي براي هر هيئت اختصاص داديم و بعد از پر كردن آنها فرم ها را به تهران ارسال كرديم. اما با ادغام اداره تربيت بدني با سازمان جوانان نتايج ارزيابي به تعويق افتاد كه با پيگيري هاي لازم دنبال اين قضيه هستيم، بنده به عنوان يك نفر در مجمع و يك حق رأي فقط مي توانم نظر خود را درباره ي عزل يا تشويق رئيس هيئت ها به عنوان يك عضو بيان كنم.
وي در پاسخ به سوال بعدي يكي از خبرنگاران در ارتباط با بخش صنعت استان و كمك به بخش ورزش افزود: من نمي توانم به يك مدير كارخانه بگويم كه حتما بايد در حوزه ورزش هزينه كنيد. با خصوصي شدن بخش صنعت مدير كارخانه بايد به اين نتيجه برسد كه ورود به بخش ورزش و هزينه كردن در اين بخش و اسپانسر شدن مي تواند تبليغي براي شركت و كارخانه خود باشد.
آقاي قمري در پاسخ به تجليل نكردن از قهرمانان و مدال آوران استان گفت: بنده اعتقاد دارم كسي كه چند سال ورزش مي كند و خود را آماده مسابقات بين المللي و داخلي مي كند و در مسابقات موفق به كسب مدال مي شود بايد در مراسمي ويژه از آنها تقدير كرد و با فراهم شدن بودجه لازم حتما اين كار صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.