امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات مدیركل دفتر امور زنان و خانواده استانداری درباره مباحث فرهنگی

کد مطلب: 34107 | تاریخ ارسال: 11 نوامبر 2011 | چاپ صفحه

مشاور استاندار و مدیركل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مركزی گفت: مباحث فرهنگی باید با نقادی منصفانه در حوزه فرهنگ پاسخ داده شوند.

‘اشرف جواهری’ روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: رسانه های جمعی در جریان سازی فرهنگی، اصلاح رفتارهای نابهنجار و آسیب های اجتماعی وظیفه ای بسیار حساس و اثرگذار برعهده دارند و باید در سایه اخلاق مداری، درایت و تیزهوشی در این حوزه ها حركت كنند.

وی اضافه كرد: پیگیری مباحث فرهنگی جامعه تنها از مجاری دانشگاهی و حوزوی و نهادهای آموزشی و تربیتی كارساز نیست و رسانه های جمعی هستند كه با برجسته سازی مسایل و طرح دیدگاه های كارشناسی و ارائه پیشنهادات سازنده در توسعه و بسط فرهنگ اثرگذاری دارند.

عضو پیشین هیات منصفه مطبوعات استان مركزی با اشاره به رای هیات منصفه در خصوص نشریه خاتون گفت: پاسخ به دیدگاه های فرهنگی در فضای كار رسانه ای باید از مجاری فرهنگی صورت پذیرد.

جواهری اظهار كرد: نباید دامنه كار برای نشریات با فضاسازی سیاسی محدود شود چرا كه در این صورت آسیب جدی به آزادی مطبوعات و قلم وارد می شود و اندیشه های مختلف امكان دستیابی به آرا و اندیشه های متفاوت را ندارند.

وی عنوان كرد: مساله بدحجابی یكی از دغدغه های مهم فرهنگی و مشكل جدی كشور ما است و رسانه ها نیز به همان اندازه كه جایگاه های دانشگاهی، حوزوی و فرهنگی دیگر در قبال آن مسوولیت دارند باید در عرصه باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.