امروز امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, Apr 29, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ضرغامی منتقدين خود را ‘تهديد’ تلقي مي‌کند

ضرغامی منتقدين خود را ‘تهديد’ تلقي مي‌کند

کد مطلب: 34056 | تاریخ ارسال: 9 نوامبر 2011 | چاپ صفحه

برخي مديران صدا و سيما به جاي صحبت از فرصت‌ها، فقط از محدوديت‌ها حرف مي‌زنند و آنقدر از کمبودها مي گويند که نوبت به ارائه عملکردشان نمي‌رسد درحالي که برخي از اين محدوديت ها که عنوان مي‌کنند توهمي است.

به گزرش مرکزی دیلی و به نقل از نسيم: وي با تاکيد بر اينکه بايد تکليف خودمان را با جنگ نرم روشن کنيم و زمان‌شناس باشيم، اظهار داشت: بايد اتفاقات دنيا را ببينيم.

وحيد جليلي عصر امروز در نشست نقد و بررسي عملکرد صدا و سيما در دانشگاه صنعتي اميرکبير اظهار داشت: با وجود اينکه در صدا و سيما نيروهاي انقلابي، توانا و خوبي داريم ولي عده‌‌اي در توجيه عملکرد ضعيف اين سازمان نبود نيرو را بهانه مي‌کنند در حالي که علت اين مساله اين است که نيروهاي انقلابي در صدا و سيما ضريبي ندارند.

وي افزود: برخي مديران صدا و سيما به جاي صحبت از فرصت‌ها، فقط از محدوديت‌ها حرف مي‌زنند و آنقدر از کمبودها مي گويند که نوبت به ارائه عملکردشان نمي‌رسد درحالي که برخي از اين محدوديت ها که عنوان مي‌کنند توهمي است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.