امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اصلاح چارت تشكيلاتي بيمارستان‌هاي استان

کد مطلب: 337 | تاریخ ارسال: 30 آوریل 2009 | چاپ صفحه

رئيس دانشگاه علوم پزشكي اراك از اصلاح چارت تشكيلاتي بيمارستان‌ها در راستاي افزايش بهره‌وري و كاهش خستگي روحي و جسمي بيمارستان‌هاي استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاري فارس از اراك، مجيد رمضاني پيش از ظهر امروز در مراسم تجليل از پرستاران نمونه استان، ساعات كاري زياد را يكي از مشكلات عمده پرستاران دانست و افزود: با اجرايي شدن طرح كاهش ساعات كاري پرستاران در آبان ماه سال جاري، بخش قابل توجهي از مشكلات اين قشر برطرف مي‌شود.
وي همچنين از اهداي هديه از سوي رياست جمهوري به پرستاران خبر داد و تصريح كرد: دولت نهم در راستاي رفع مشكلات پرستاران گام‌هاي ارزشمندي برداشته است.
معاون وزير بهداشت و درمان در استان مركزي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه در سال گذشته تمام مطالبات حقوقي و پرسنلي پرستاران به اكثر پرستاران مراكز درماني پرداخت شد، ادامه داد: در پرداخت حق مسكن پرستاران، به دليل كمبود اعتبارات با چالش‌هايي مواجه بوديم كه در سال جاري جبران مي‌شود.
رمضاني خاطرنشان كرد: در سال گذشته 200 پرستار در مراكز درماني جذب شدند كه در سال جاري با راه‌اندازي بعضي از بخش‌هاي فوق تخصص بيمارستان‌هاي اراك و خمين اين تعداد افزايش مي‌يابد.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اراك نيز در سخناني گفت: بدون شك كار پرستاران كار بسيار ارزشمند و همپاي كار مادران است.
آيت‌الله احمد محسني گركاني افزود: حرفه پرستاري حرفه‌اي پويا و حمايت‌گر است كه در پاسخ به نياز جامعه به وجود آمده و در ارتباط با سلامت انسان در زندگي، ايده‌ال‌هايي را مدنظر دارد.
وي تصريح كرد: پرستاران در راستاي پيشبرد حفظ و بازگرداندن سلامت و پيشگيري از بروز بيماري تسكين درد‌ها و تامين سلامت مادر و خانواده تلاش مي‌كند و نقش آنها به عنوان يكي از اعضاي كليدي تيم مراقبت‌هاي بهداشتي و درماني در پيشگيري، حمايت و حفظ تندرستي جامعه بسيار ارزنده و قابل تقدير است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.