امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


افشای تناقض گویی احمدی بیغش در حضور لاریجانی

افشای تناقض گویی احمدی بیغش در حضور لاریجانی

کد مطلب: 33560 | تاریخ ارسال: 31 اکتبر 2011 | چاپ صفحه

یکبار دیگر نام شازند در سایت های خبری و رسانه ها طنین انداز شد. محمود احمدی بیغش نماینده دائم المصاحبه شازند در مصاحبه ای مدعی شده بود که یکی از نمایندگان کمیسیون سیاست خارجی مجلس به علت رابطه با جریان اختلاس اخیر بازداشت شده است و علی لاریچانی با ضمانت او را آزاد کرده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وبلاگ نامه شهرستان شازند،انتشاراین خبرکذب، خشم علی لاریجانی رئیس مجلس را برانگیخت و حسن زمانی نماینده ملایر و مشاور خود را، مامور بررسی صحت و سقم این ادعا کرد.

 دیروز محمود احمدی بیغش نماینده شازند را به دفتر لاریجانی در بهارستان احضار کردند . در آنجا امیدوار رضایی میرقائد، جواد جهانگیزاده  و برخی دیگر از نمایندگان نیز حضور داشتند.از وکیل شازند درباره مستندات مصاحبه و ادعاهای او جویا شدند. او وقتی خود را در جمع بزرگان مجلس دید دست پاچه شد و و کاملاً بهم ریخت و برای فرار ازاین مهلکه، چنین موضوعی را از اصل تکذیب کرد.

حسن زمانی مشاور رئیس مجلس، بلافاصله دستور بررسی نوار صوتی مصاحبه محمود احمدی بیغش را داد. در بررسی نوار مشخص شد محمود احمدی بیغش نماینده ارزشی شازند! بااتخاذ تاکتیک فرار به جلو به تناقض گویی افتاده است و صداقت را رعایت نکرده و بالتبع سوگند وفاداری  به قانون اساسی را نیز زیر پا گذاشته است.

ای کاش علما و روحانیون همین یک مورد عملکرد ایشان  را بررسی کنند و برای مردم تبیین کنند:

1- آیا این گونه علنی تناقض گویی در حضور رئیس مجلس و نمایندگان به نام مردم شازند درتعارض با آموخته های مکتب اسلام قرار نمی گیرد؟

 2- آیا روا است بنام مردم شریف و  راستگوی شهرستان شازند و در حضور رئیس مجلس حیثیت این مردم شرافتمند به باد رود؟

گفتنی است انتشار خبر نامه شازند دایر بر اینکه محل تولد و شناسنامه احمدی بیغش صادره از شهر ری تهران است. موجب ایجاد حساسیت در مردم شهرستان شازند شده است و تلاش فراگیر رسانه ای ایشان برای جلوگیری از ریزش آراء خود در این شهرستان است.

اصل مصاحبه به نقل از سایت قانون و اصل ماجرا افشای تناقض گویی نماینده شازند را به نقل از سایت خانه ملت  مجلس شورای اسلامی در زیر بخوانید و دراین ایام به عنوان یک وظیفه ملی و اسلامی و در موقعیت یک برادر کوچک همراه شما انتظار دارم طرفداران و منتقدان آقای احمدی هر یک لاا قل ۱۰ نفر را توصیه و تشویق کنند این خبر را حتماً در سایت اینترنتی خانه ملت وابسته به مجلس شورای اسلامی به آدرس http://www.icana.ir/NewsPage.aspx?NewsID=181425بخوانند .

زمانی با انتقاد از برخی بی اخلاقی ها؛

حسن زمانی در گفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اظهارات اخیر محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی مبنی بر بازداشت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی و وساطت علی لاریجانی برای آزادی موقت وی را تکذیب کرد.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: احمدی بیغش امروز ـ چهارشنبه چهارم مهرماه ـ در حضور علی لاریجانی، امیدوار رضایی میرقائد، جواد جهانگیزاده  و برخی دیگر از نمایندگان اعلام کرد که مصاحبه‌ای مبنی بر وساطت رئیس مجلس برای آزادی برخی متخلفان را انجام نداده است و به‌زودی تکذیبیه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد ولی پس از این که فایل صوتی مصاحبه وی به‌دست آمد، مشخص شد احمدی بیغش چنین مصاحبه‌ای را انجام داده است.

وی با انتقاد شدید از رفتار دوگانه احمدی بیغش، ادامه داد: جای تأسف دارد که چنین افرادی بدون اطلاعات کافی، اکاذیبی را به نمایندگان منتصب می‌کنند.

زمانی با دعوت همگان به رعایت تقوا و پرهیز از انتشار اخبار نادرست که فایده ای جز تشویش اذهان عمومی ندارد تصریح کرد: انتشار این اخبار از اساس نادرست است و شایعه وساطت رئیس مجلس برای آزادی این فرد نیز صحت ندارد.  /

انتقاد نماینده شازند از نقش لاریجانی در آزادی نماینده بازداشتی

زمانی که علاءالدین بروجردی آمده و چنین موضوعی را تکذیب می‌کند، ایشان نوک پیکان سمت ایشان خواهد رفت.

گروه سیاسی- محمود احمدی ‌بیغش از وساطت رئیس مجلس در آزادی عضو بازداشتی کمیسیون امنیّت ملی و سیاست خارجی مجلس، انتقاد کرد.

به گزارش قانون، در روزهای گذشته، ماجرای بازداشت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی توسط محمود احمدی بیغش رسانه‌ای شد و خبر آن به سرعت در سطح رسانه‌های مکتوب و مجازی به شکل پررنگی انعکاس یافت. اگر چه وی نامی از نماینده بازداشت‌شده نبرده بود، اما در بین اهالی رسانه خبری دهان به دهان پیچید که فرد مورد نظر علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بوده است. خبری که البته توسط بروجردی تکذیب شد اما همین تکذیب نیز واکنش احمدی بیغش را برانگیخت؛

نماینده شازند در مجلس ضمن تایید بازداشت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ارتباط با پرونده فساد بزرگ اقتصادی، گفت: طبیعی است که وقتی علاءالدین بروجردی می‌آید و چنین موضوعی را تکذیب می‌کند، خود به خود، نوک پیکان به سمت ایشان رفته و توجهات جلب او می‌شود.
محمود احمدی ‌بیغش در گفت‌وگو با خبرنگار قانون در ارتباط با بازداشت یکی از نمایندگان مجلس که عضو کمیسیون امنیت ملی است، ‌گفت:‌ روز گذشته در مجلس مطرح شد که یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با مسئله فساد بانکی اخیر ارتباط داشته و به همین دلیل باز داشت شده است. وی ادامه داد: پس از بازداشت، متاسفانه رییس مجلس در آزاد شدن وی نقش داشته و گویا ضامن وی شده است.
نماینده مردم شازند تاکید کرد: تاکنون هیچ فردی اصل موضوع را تکذیب نکرده اما در شکل و شیوه آن بحث است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فرد بازداشت شده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است، ‌اظهار کرد: من در مصاحبه‌های خود از ایشان هیچ نامی نبرده‌ام، اما وقتی که او موضوع را تکذیب می‌کند،‌ طبعاً نوک پیکان سمت ایشان می‌رود .
احمدی بیغش از طرح این مسئله در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد و افزود: این موضوع در کمیسیون مطرح شد و اعضا نسبت به این مسئله بحث کردند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.