امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



امروز ، انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اراک

کد مطلب: 330 | تاریخ ارسال: 30 آوریل 2009 | چاپ صفحه

امروز عصر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک تکلیف رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اراک مشخص می شود. در جلسه امروز فرماندار و نیز اصحاب رسانه نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش مرکزی دیلی امروز عصر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اراک تکلیف رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اراک مشخص می شود. در جلسه امروز فرماندار و نیز اصحاب رسانه نیز حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است جلسه قبلی شورای شهر که با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات رییسه این شورا برگزار گردید بدلیل غیبت چهار عضو و به رسمیت نرسیدن این جلسه به امروز موکول شد. شنیده ها حاکی از آنست که تا کنون توافق اکثریت اعضای شورا روی ریاست رئیس کنونی حاصل نشده است و رایزنی ها برای مطرح کردن کاندیداهای دیگر نیز ادامه دارد.

خبرنگار مرکزی دیلی امیدوار است بزودی با انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر اراک آرامش به این شورا باز گردد و موجبات اتلاف منابع در اختلافات اعضا و نیز شهرداری برطرف گردد و مشکلی از مشکلات مردم کاسته شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.