امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سخت و زیان آور بودن کارکردن در شهرداری

کد مطلب: 309 | تاریخ ارسال: 29 آوریل 2009 | چاپ صفحه

مدير كل دفتر شهري استانداري مركزي گفت: كاركردن در مجموعه شهرداري به دليل مسئوليت گسترده شهرداران و ارتباط بالاي آنان با مردم از جمله مشاغل سخت و زيان‌آور است.

به گزارش مرکزی دیلی كيومرث محمودي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: شهرداري از حيات تا ممات با مردم در ارتباط است به گونه‌اي كه كمتر دستگاهي به اندازه شهرداري داراي وظيفه و ارتباط با مردم است كه اين مسئوليت‌هاي گسترده و نبود حمايت‌هاي لازم سبب مظلوميت شهرداران در اجراي وظايف شده است.
وي با اشاره به وجود برخي از مسائل و مشكلات ميان شوراهاي اسلامي و شهرداران تصريح كرد: امروز شاهد تعامل مثبت ميان شهرداران و شوراهاي اسلامي هستيم و اميد داريم كه كمتر شاهد بركناري شهرداران از سوي اعضاي شوراها باشيم چرا كه با تعامل و همفكري شوراها با شهرداران مي‌توان بر كاستي‌ها و نواقص موجود در جامعه فائق آمد.
مدير كل دفتر شهري استانداري مركزي فعاليت در شهرداري را دانشگاهي براي مديران دانست و گفت: اگر شهرداري بتواند 10 سال در كسوت شهرداري به مردم خدمت كند به راحتي مي‌تواند كشور را اداره كند كه اين موضوع نشان از وسعت بالاي كاري و نوع سختي كار بوده و اثبات كننده مديريت بالاي افراد براي رسيدگي به مسائل است.
محمودي با اشاره به بخشي از مظلوميت شهرداران ادامه داد: امروز هر رويداد و يا حادثه‌اي كه براي شهروندان در حوزه شهري به وقوع بپيوندد مردم بلافاصله با مراجعه به دستگاه قضايي از شهرداران شكايت مي‌كنند به گونه‌اي كه بسياري از افرادي كه به عنوان شهردار از سوي شوراها برگزيده مي‌شوند و تا پيش از شهردار شدن خود پرونده‌اي در محاكم قضايي ندارند، بلافاصله پس از حضور در شهرداري با انبوهي از شكايت افراد مواجه مي‌شوند كه بايد از شهرداران با ايجاد ساز و كارهاي حقوقي لازم حمايت شود.
وي گفت: هم‌اينك 6 هزار نيرو در مجموعه شهرداري‌هاي استان مركزي به‌صورت رسمي، پيماني، قراردادي و شركتي مشغول به‌كار هستند كه مديريت اين تعداد نيرو از سوي شهرداران با سختي‌هاي بسياري همراه خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.