امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



عمليات اجرايي ساخت كارخانه توليد شن‌ استان

کد مطلب: 307 | تاریخ ارسال: 29 آوریل 2009 | چاپ صفحه

عمليات اجرايي ساخت كارخانه توليد شن و ماسه سازمان همياري شهرداري‌هاي استان مركزي در زميني به وسعت پنج هكتار ظهر امروز در منطقه پل دو آب شهرستان شازند آغاز شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، مدير عامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان مركزي ظهر امروز در مراسم آغاز عمليات اجرايي اين كارخانه گفت: با ايجاد تاسيسات كارخانه توليد شن و ماسه در اين منطقه تا شش ماه آينده در هر ساعت 200 تن شن و ماسه توليد خواهد شد.
عليرضا سلطان‌مرادي افزود: به‌دليل موقعيت ويژه اين مجموعه، استقبال سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در احداث اين كارخانه مناسب بوده است ولي در عين حال اين سازمان آمادگي دارد با استفاده از محل منابع داخلي خود نسبت به احداث اين كارخانه در موعد مقرر اقدام كند.
وي با اشاره به اينكه براي در اختيار گرفتن زمين مورد نياز براي اجراي اين كارخانه از سوي منابع طبيعي استان مركزي تعامل مناسبي صورت گرفته است، گفت: اين زمين از اراضي موقوفه، مستثنيات و حدود اراضي ملي بوده كه با همكاري منابع طبيعي استان با صدور سند مالكيت به نام سازمان همياري شهرداري‌ها امكان ايجاد كارخانه در اين منطقه فراهم شده است.
سلطان مرادي ادامه داد: با همكاري صورت گرفته مجوز انفجار و آغاز عمليات برداشت در سطح 2 هزار و 500 متر مربع سنگ اخذ شده است كه پيش‌بيني مي‌شود با اجرايي شدن آن امكان برداشت از معدن در آينده نزديك فراهم شود.
مدير عامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان مركزي اضافه كرد: مجوز اكتشاف و بهره‌برداري از معدن شناسايي شده با حجم عظيمي از ذخاير شن و ماسه از سوي دستگاه ذي‌ربط صادر شده است و مشكلي در زمينه اكتشافات معدني در اين منطقه وجود ندارد.
به گفته وي با بهره‌برداري از اين معدن، درآمدها و عوايد حاصل از فروش محصولات آن در اختيار شهرداري‌هاي استان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.