امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



هشدار سازمان هواشناسي و اخطاريه ويژه

کد مطلب: 3067 | تاریخ ارسال: 1 آگوست 2009 | چاپ صفحه

سازمان هواشناسي كشور در اخطاريه ويژه‌اي نسبت به پديده گرد و خاك در استان مرکزی و هشت استان كشور هشدار داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سازمان هواشناسي كشور در اخطاريه خود اعلام كرده است: گرد و خاك حاكم در استان‌هاي كرمانشاه، كردستان، همدان، مركزي، نيمه جنوبي آذربايجان شرقي و غربي تا روز يكشنبه ادامه مي‌يابد و پيش‌بيني مي‌شود كه در روز يكشنبه اين پديده با شدت كمتر استانهاي قم و تهران را تحت تاثير قرار دهد.

بر اين اساس گرد و خاك حاكم در غرب و جنوب غرب كشور روند كاهشي داشته و پيش‌بيني مي‌شود كه شدت غلظت گرد و خاك در مناطق جنوبي كشور از اواخر روز شنبه آغاز شود ولي هرمزگان و جنوب شرق فارس تا روز يكشنبه همچنان تحت تاثير اين پديده خواهد بود، لذا به كليه شهروندان اين مناطق توصيه مي‌شود تا حد امكان از ترددهاي غيرضروري در فضاي آزاد خودداري كنند.

به گزارش ايسنا، تصاوير دريافتي از ماهواره‌هاي هواشناسي نشان مي‌دهد با گذر موجي از نوار شمالي كشور در سه روز آينده در سواحل شمالي، برخي نواحي شمال غرب و شمال شرق كشور افزايش ابر، رگبار پراكنده و رعد و برق حاكم باشد. همچنين در جنوب شرق كشور نيز بر تراكم ابرها افزوده شده و پديد غالب وزش باد خواهد بود.

بر اين اساس سازمان هواشناسي كشور آسمان تهران را در روزهاي يكشنبه و دوشنبه صاف همراه با غبار محلي، در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات پيش بيني كرد كه حداقل و حداكثر دماي تهران در اين دو روز به 22 و 38 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.