امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



گمانه های رییس فعلی شورای شهر اراک

کد مطلب: 305 | تاریخ ارسال: 29 آوریل 2009 | چاپ صفحه

رییس شورای اسلامی شهر اراک گفت: رییس شورای بعدی باید در عمل توانایی خود را نشان دهد.

به گزارش مرکزی دیلی سیدعلی قائم مقامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: به طور رسمی اعلام می‌کنم که دیگر خواهان حضور در هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اراک نیستم و دلایل این امر را نیز به هیچ عنوان در اختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهم.
وی در خصوص هیات رییسه آینده شورای شهر اراک گفت: حرف و حدیث‌های زیادی در این رابطه وجود دارد اما، همچنان در این زمینه چیزی مشخص نیست و نمی‌توان در رابطه با آن تصمیم گیری کرد؛ البته باید در عمل توان هیات رییسه بعدی شورای شهر اراک مشخص شود.
وی در خصوص عملکرد خود به عنوان رییس شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: در مدتی که رییس شورای اسلامی شهر اراک بودم، از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم تا بتوانم پاسخ گوی انتظارات مردم اراک باشم.
قائم مقامی با بیان این که دارای 30 سال تجربه مدیریتی است، افزود: در موارد متعدد برای جلوگیری از بروز اختلافات در میان اعضای شورای شهر تلاش کردم و حمایت‌هایی بی‌شماری که از شهردار اراک داشتم، همواره سبب می‌شد تا اقدامات عمرانی در اراک‌ به خوبی انجام شود.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم، در بسیاری از نقاط محروم شهر اراک توانستیم امکانات عمرانی را به پیش ببریم.
قائم‌مقامی تاکید کرد: دوسال است که حتی یک روز به مرخصی نرفته‌ام و در تمام این مدت تنها برای انجام اقدامات شورای شهر اراک تلاش کرده‌ام.
رییس شورای اسلامی شهر اراک در پایان افزود: در شورای شهر نباید وارد جریان‌های سیاسی شد زیرا، حوزه عملیات و فعالیت شورای شهر اراک ارتباطی با جریان‌های سیاسی ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.