امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ادامه هنجار شکنی یک سازمان به اصطلاح فرهنگی !

ادامه هنجار شکنی یک سازمان به اصطلاح فرهنگی !

کد مطلب: 29603 | تاریخ ارسال: 25 سپتامبر 2011 | چاپ صفحه

آری ؛ کاش برای بازگشایی مدارس ، فرزندانمان را با قرآن و اسفند دود راهی مدرسه می کردیم . نه با ترانه و مطربی سازمان فرهنگی ……
شهید گمنامی که شاید مادرت هنوز به انتظار نشسته ! تو ببخش !
پیشوای شیعه ، رئیس مذهب ، امام خوبی ها تو ببخش !

در خانه کس نیست وگرنه یک حرف بس بود !

اگر آن روز که دلسوزان و متدینین فریاد برآوردند که به اسم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و به کام عده ای که منافع مادی عدیده ای  از برگزاری این گونه جشن ها عایدشان می شود جشن … برگزار نکنید .

اگر نبود مصاحبه تایید گونه جناب آقای مسئول نمونه  با هفته نامه …. که بر برگزاری چنین جشن هایی پافشاری نموده و تمام قد از ادامه برپایی چنین جشن هایی حمایت نمود .
اگر نبود بی خیالی و شتر دیدی ندیدی بعضی از مسئولین که ساعت ها در ارتباط با  امر به معروف ، فقط قادر به ایراد خطابه هستند  .
اگر نبود خود شیفتگی و خود بزرگ بینی مسئولی که با فرار به جلو و مقصر دانستن اداره ارشاد سعی در توجیه  اشتباهات و حاشیه های زشت برپایی آن جشن کذایی را داشت .
اگر نبود بی بصیرتی و فقر علمی جماعتی که برخی از ایشان با شعار “دینمان را به دنیا نمی فروشیم ” بر صندلی شورای …. تکیه زده و از کنار خبط گمارده شان به راحتی گذشتند.
اگر آن روز که هم آن مسئول خودشیفته در جمع اعضای … به دفاع از برنامه های فرهنگی ! ( بخوانید ابتذال و اباحه گری ) سازمان زیر مجموعه … پرداخت ، آن همه مدعی دین داری و ولایت پذیری سکوت رضایت ، پیشه نمی کردند .

و اگر …
و اگر….

امروز شاهد آن نبودیم که اجازه ندهند فضای شهرمان لااقل تا ساعاتی معطر به عطر حضور تکه استخوان های شهیدی گمنام  و ذکر عزاداران رئیس مذهبمان خوشبو باقی بماند .

آری ؛ کاش برای بازگشایی مدارس ، فرزندانمان را با قرآن و اسفند دود راهی مدرسه می کردیم . نه با ترانه و مطربی سازمان فرهنگی ……
شهید گمنامی که شاید مادرت هنوز به انتظار نشسته !  تو ببخش !
پیشوای شیعه ، رئیس مذهب ، امام خوبی ها  تو ببخش !

مراسم تشییع جنازه شهید گمنام در اراک ، روز شهادت امام صادق (ع)

به قلم مدیر مسئول مرکزی نیوز

————————————————————————————–

پانوشت مرکزی دیلی : به جهت جلوگیری از سوء تفاهم احتمالی اعلام می شود که از بیان نام “سازمان به اصلاح فرهنگی” ، منظور زیر مجموعه یکی از نهادهای خدمات رسانی شهری در اراک می باشد که اتفاقا طی چند ساله اخیر راه اندازی شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.