امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تبدیل مطب‌هاي استان به ستاد مير‌حسين

کد مطلب: 293 | تاریخ ارسال: 29 آوریل 2009 | چاپ صفحه

دبير جامعه اسلامي پزشكان استان مركزي گفت: تلاش مي‌كنيم هر مطب پزشكان استان مركزي تبديل به ستاد انتخاباتي مير‌حسين موسوي شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، حسن طاهر‌احمدي سه‌شنبه شب در نشست مديران احزاب اصلاح‌طلب استان مركزي در اراك اظهار داشت: ممكن است كه به دليل وجود برخي مشكلات محدوديت‌هايي در اين خصوص داشته باشيم ولي انتظار مي‌رود حداقل نيمي از مراكز پزشكي خصوصي در استان با مراجعه روزانه 50 بيمار بتوانند نقش ارزنده‌اي در معرفي ميرحسين و جلب افكار و ديدگاه‌هاي مردم به سمت وي ايفا كنند.
دبير جامعه اسلامي پزشكان استان مركزي ابراز داشت: اميدواريم كروبي با توجه به آراي بيشتر موسوي از صحنه انتخابات و رقابت كناره‌گيري كند تا كار اصلاح‌طلبان براي جذب نيرو و آراي مردم به سمت ميرحسين سبكتر شود.
وي مدعي شد: هم‌اينك 120 پزشك در استان مركزي عضو جامعه اسلامي پزشكان هستند و از مجموع 2 هزار عضو جامعه پزشكي 90 درصد آنان را اصلاح‌طلبان تشكيل مي‌دهند.
طاهر‌احمدي اظهار داشت: جامعه پزشكان استان مركزي پس از آموزش و پرورش و جامعه كارگري استان بيشترين عضو را با 150 هزار پزشك و 500 هزار نفر پرستار و ماما دارد كه 90 درصد آنان را اصلاح‌طلبان تشكيل مي‌دهند.
وي افزود: وضعيت كنوني فرهنگي كشور در شان مردم نيست در مورد مسائل علمي نيز آنگونه كه وانمود مي‌شود از پيشرفت علمي برخوردار نبوده‌ايم و با علم و دانش در چهار سال اخير بازي شده است به گونه‌اي كه شاهد عقب‌گرد علمي در كشور هستيم.
دبير جامعه اسلامي پزشكان استان مركزي بدون ذكر نامي از دانشگاه آزاد تصريح كرد: در زماني كه افرادي با مدرك تحصيلي فوق‌ديپلم به عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه‌هاي كشور به دانشجويان درس مي‌دهند و اساتيد برجسته‌ داخلي و بين‌المللي را كنار مي‌گذارند شرايطي ايجاد مي‌شود كه هم‌اينك كشور به آن دچار است.
طاهر‌احمدي به دلايل حمايت اين جريان سياسي از ميرحسين موسوي در انتخابات آينده اشاره كرد و گفت: ضرورت ايجاد تغيير در كشور به‌شدت احساس مي‌شود ولي اين تغيير بايد با حفظ اسلاميت نظام و توجه به جمهوريت صورت گيرد كه ميرحسين موسوي مي‌تواند اين تغيير را رهبري كند.
وي سياست‌هاي بين‌المللي دولت نهم را نامناسبت توصيف كرد و افزود: شهروندان ايراني بدون گذرنامه تنها مي‌توانند به 25 كشور جهان سفر كنند كه اين موضوع نشان از جايگاه بسيار نامناسب ايران در عرصه‌هاي بين‌المللي دارد.
دبير حزب اسلامي كار نير گفت: دولت و نمايندگان در مجلس شوراي اسلامي به گونه‌اي عمل كرده‌‌اند كه كارگران از حداقل حمايت‌هايي كه در قانون معين شده است محروم شوند كه نمونه عيني آن كاهش مدت قراد‌داد‌هاي موقت كار از شش ماه به يك روز است.
مجيد عيني افزود: امروز شاهد آن هستيم كه در مجلس بدون توجه به نظر كميسيون كار، از كميسيون صنايع مجلس براي اصلاح قانون كار بهره‌گرفته مي‌شود در اين اصلاح قانون از مجموع 186 ماده قانون كار تنها بند مربوط به قراردادهاي موقت كار را اصلاح مي‌كنند ولي ماده 145 قانون كار در اين اصلاح قانون مورد توجه قرار نمي‌گيرد.
وي گفت: حق خوار و بار هر كارگر در ماه 80 هزار تومان در سال جديد تصويب شده است و حق مسكن در نظر گرفته شده نيز ماهانه 10 هزار تومان است كه اين مبالغ به هيج عنوان پاسخگوي نيازهاي حداقلي كارگران نيست.
عيني به پرداخت نشدن هزينه‌هاي كارگران از سوي تامين اجتماعي اشاره كرد و مدعي شد: سازمان تامين اجتماعي كه حاصل سرمايه‌ كارگران كشور است كمتر از يك دهم هزينه‌‌اي مربوط به درمان و بازنشستگي كارگران را پرداخت مي‌كند كه اين موضوع قابل قبول نيست.
دبير حزب اسلامي كار با مشكوك دانستن افزايش حقوق بازنشستگان در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري گفت: مسئولان كشور خط فقر را در جامعه 800 هزار تومان عنوان مي‌كنند در حالي كه مسئولان دولت در فاصله 50 روز مانده به انتخابات با حركتي انتخاباتي از افزايش حقوق بازنشستگان به 400 هزار تومان خبر مي‌دهند كه اين موضوع جاي سوال و تعقيب دارد.
دبير حزب مردم سالاري نيز گفت: اميدواريم با حضور گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي رويداد دوم خرداد 76 را در 22 خرداد 88 بار ديگر احيا كنيم.
خسرو رضايي افزود: امروز به دليل سوء مديريت و ناتواني مسئولان در اداره كشور شاهد مشكلات متعددي در بخش‌هاي مختلف جامعه هستيم به‌نحوي كه نمي‌توانيم بگوئيم كجاي كشور بدون مشكل است.
وي اضافه كرد: حمايت قاطع احزاب و گروه‌هاي اصلاح‌طلب سبب شده است كه مردم از ميرحسين موسوي حمايت بيشتري صورت دهند.
رضايي با انتقاد از سفرهاي احمدي‌نژاد به استان‌هاي كشور گفت: احمدي‌نژاد با سفرهاي انتخاباتي خود به نام سفرهاي استاني به مدد پوشش گسترده خبري صدا و سيما و خبرگزاري‌ها از اين فرصت براي پيروزي خود بهره‌ مي‌گيرد كه مسئولان برگزاري انتخابات بايد با استقلال كامل اين موضوع را بررسي كنند.
دبير انجمن اسلامي معلمان استان نيز گفت: امروز با استفاده از مديريت‌هاي پادگاني و امنيتي، مدارس و وزارت، آموزش و پرورش به عنوان پادگان‌هاي ابتدايي و آماده‌كننده براي حضور در پادگان‌هاي بزرگتر تبديل شده است.
مرتضي سورانه افزود: وظيفه آموزش و پرورش توليد علم و دانش به‌منظور افزايش آگهي‌هاي آنان براي بهتر زيستن است ولي در چهار سال اخير نگاه‌هاي امنيتي، فرمايشي، بي‌برنامگي در امور آموزشي، بي‌اعتماد به نظام علمي و تاريخ مصرف گذشته بودن برخي طرح‌هاي آموزشي را شاهد بوده‌ايم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.