امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


برگزاری اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی

برگزاری اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی

کد مطلب: 29259 | تاریخ ارسال: 17 سپتامبر 2011 | چاپ صفحه

اختصاصی مرکزی دیلی : چهارشنبه گذشته اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی برگزار شد. در این نشست درباره تغییرات نهایی اساسنامه ، معرفی اعضای هیات موسس و انتخاب سخنگو و نیز اهداف تشکیل این انجمن بحث و گفتگو به عمل آمد.

به گزارش مرکزی دیلی ، اعضاء تاکید کردند این انجمن تلاش دارد با برگزاری هم اندیشی ها ، کارگاه های آموزشی ، اردوهای تربیتی و همچنین حمایت های حقوقی و معنوی اعضا از یکدیگر ، سطح تکنیکی و محتوایی فعالان سایبری استان مرکزی را هر چه بیشتر ارتقا بخشد.
شرکت کنندگان در این نشست اذعان نمودند که بر این باورند ، فعالیت های این انجمن به معنای نفی حضور و تاثیر گذاری مطبوعات نوشتاری و رسانه های دیگر و روزنامه ها نیست بلکه در حقیقت تقویت قدرت رسانه ها می باشد. حاضران در این نشست اظهار نمودند که این فعالیت ها به جهت پرهیز از  پرداختن به حاشیه ها و همچنین تنویر افکار عمومی و نیز تقویت اطلاع رسانی شفاف و صادقانه صورت می گیرد.
سخنگوی انتخاب شده در این نشست نیز به خبرنگار مرکزی دیلی گفت :  این انجمن ، صدای مردم استان خواهد بود و مطالبات به حق مردم بصیر خطّه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را در پیچ و خم سیاست و ژورنالسیم به فراموشی نخواهد سپرد.
وی در ادامه افزود : هم افزائی فعالان این عرصه مقدس برای تقویت جبهه فرهنگی این استان ، پی گیری مطالبات بحق مردمی در تمامی شاخص های توسعه، ترغیب مدیران به پاسخگوئی و گسترش خدمات اثربخش به آحاد مردم ، پیگیری حقوق صنفی اعضاء و نیز رشد و توسعه فضای سایبری با برگزاری کارگاههای آموزشی، از جمله اهداف انجمن خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد : مدتهاست جمعی از فعالان این عرصه در استان ، دغدغه راه اندازی چنین تشکلی را داشتند که به مدد الطاف الهی و بعد از رایزنی ها و نشست های گوناگون ، با همدلی و هم فکری گروه های فعال این عرصه در استان ، این مهم محقق شد.
وی اضافه کرد : البته بنا نیست این تشکل تریبون گروه و یا محفل سیاسی خاصی ، برای کسب و یا حفظ منافعشان باشد و قطع به یقین موضعگیری های رسمی این انجمن با عنایت به مصالح مردم ، نظام و انقلاب صورت خواهد گرفت.
در پایان این نشست با موافقت اکثریت اعضاء هیئت موسس ، مقرر شد در جلسه آتی ، پس از اتمام رایزنی با مراجع ذیصلاح که از چندی پیش آغاز گردیده  ، فراخوان و شرایط عضوگیری این انجمن از طریق رسانه های رسمی استان صورت پذیرد .
اخبار تکمیلی از طریق همین رسانه منتشر خواهد شد…

انعکاس در سایر رسانه ها :

مرکزی نیوز : برگزاری اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی

سپید نیوز :برگزاری اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی

لاله نیوز : برگزاری اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی

انتخاب نیوز : برگزاری اولین نشست انجمن فعالان سایبری استان مرکزی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.