امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



احزاب ، ناظران تيزبين موقعيت‌هاي جامعه

کد مطلب: 291 | تاریخ ارسال: 29 آوریل 2009 | چاپ صفحه

رئيس جبهه مشاركت استان مركزي گفت: احزاب به عنوان ناظران تيزبين و رصد كنندگان موقعيت‌هاي مختلف جامعه، ‌بايد زمينه را براي بهبود جامعه فراهم كنند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، علي حسين محمدي شامگاه امروز در نشست مطبوعاتي مديران احزاب اصلاح‌طلب استان مركزي اظهار داشت: احزاب به عنوان ناظران تيزبين و رصد كنندگان موقعيت‌هاي مختلف جامعه برنامه‌هاي دولت را پيگيري مي‌كنند و با نقد منطقي و منصفانه بايد زمينه را براي بهبود جامعه فراهم كنند.
وي افزود: بايد دولت‌هاي مختلف را نقد كنند ولي دايره نقد بايد بر اساس منطق و تامين كننده منافع ملي و مردم باشد و در عين نقد افراد و دولت برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي كانديداي خود را نيز به اطلاع مردم برسانند.
رئيس سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي استان مركزي نيز گفت: اصلاح طلبان اخلاق تخريبي ندارند و مير حسين موسوي نيز در اين خصوص به ستادهاي خود دستور داده است از هرگونه اقدام تخريبي به شدت پرهيز كنند.
عبدالعظيم رضايي در اراك در پاسخ به اين سئوال خبرنگار فارس كه چرا اصلاح‌طلبان به جاي معرفي آرا و انديشه‌هاي كانديداهاي خود همواره دولت را در جلسات سياسي و انتخاباتي خود تخريب مي‌كنند گفت: اگر دولت از سوي احزاب بدون دليل مورد تهمت قرار مي‌گيرد حق دارد بر‌اساس قانون با گوينده آن برخورد كند.
وي اضافه كرد: اصلاح‌طلبان به دليل در اختيار نداشتن رسانه‌اي فراگير ناگزير هستند براي بيان ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود دست به افشاگري بزنند چرا كه بدون افشاگري از فعاليت‌هاي دولت نمي‌توان مردم را به صحنه انتخابات وارد كرد.
دبير انجمن اسلامي معلمان نيز در پاسخ به‌ سئوالي‌ در خصوص اينكه آيا حمايت گروه‌هاي متعدد اصلاح‌طلب از كانديداتوري ميرحسين موسوي با توجه به شكست مصطفي معين در دوره گذشته با وجود حمايت همه احزاب از او مي‌تواند تضميني براي موفقيت او باشد گفت: به دليل نبود روحيه و تفكر حزبي در ميان افراد جامعه و ناتواني احزاب در ساماندهي و سازماندهي نيروهاي خود براي تاثير‌گذاري در روند انتخابات نمي‌توان حمايت گروه‌ها و احزاب سياسي را از يك كانديدا تضمين كننده موفقيت آن كانديدا دانست.
مرتضي سورانه افزود: احزاب در گذشته دوران طفوليت خود را مي‌گذراند‌‌ند ولي با تغييرات مديريتي در كشور و روي كار آمدن دولت كنوني فشارهاي بسياري بر احزاب نوپاي ايران وارد و آنان با محدوديت‌هاي بسياري روبه‌رو شدند كه اين ركود در فعاليت‌هاي احزاب سبب مي‌شود آنان در اين موقعيت در جايگاه واقعي خود قرار نداشته باشند.
وي مدعي شد: اينك فضاي آزاد كار انتخاباتي و سياسي به غير از يك گروه خاص براي ديگر گروه‌ها وجود ندارد كه اين محدوديت‌ها سبب مي‌شود برخي احزاب و گروه‌ها كارايي خود را نداشته باشند.
مسئول ستاد احزاب ستاد ميرحسين موسوي نيز در پاسخ به ‌سئوالي‌ در خصوص انشقاق در ستاد 88 خاتمي و اعلام حمايت طيفي از اين گروه از كانديداتوري مهدي كروبي در اراك گفت: ستاد 88 همچنان از كانديداتوري ميرحسين موسوي حمايت مي‌كند.
اسدالله اميني گفت: از ستاد 88 خاتمي، برخي نيروها و دوستان عضو اين ستاد پس از كناره‌گيري خاتمي از صحنه انتخابات اقدام به حمايت از كروبي كردند كه تعداد آن‌ها كم و بدنه اصلي ستاد همچنان از ميرحسين موسوي در انتخابات حمايت مي‌كند بنابراين انشقاقي در اين ستاد ايجاد نشده است.
دبير حزب مردم سالاري نيز در پاسخي‌ در خصوص اينكه انتخاب رنگ سبز از سوي مير حسين موسوي نشانه انقلاب مخملين توسط اوست گفت: ميرحسين به سادات علاقه‌مندي بالايي دارد و انتخاب اين رنگ به دليل ارادت وي به خاندان عصمت و طهارت است.
خسرو رضايي افزود: اينكه در برخي از نشريات و محافل سخن از انقلاب مخملين ميرحسين مي‌شود بيشتر به طنز شباهت دارد و طرح اين مسائل نمي‌تواند مير حسين و ياران او را از ادامه فعاليت خود منصرف كند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.