امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بیانیه شوراي هماهنگي تبليغات استان مركزي به مناسبت 17 شهریور

کد مطلب: 28934 | تاریخ ارسال: 10 سپتامبر 2011 | چاپ صفحه

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي با صدور بيانيه‌اي قيام خونين مردم مظلوم در 17 شهريور ماه 1357 را نشانگر اسلام‌خواهي مردم ايران اسلامي دانست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك در اين آمده است: تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي، روزها و مقاطع حساس و سرنوشت سازي را طي سه دهه گذشته پشت سرگذاشته و قيام 17 شهريور و سالروز كشتار وحشيانه تظاهركنندگان مسلمان و حق جوي تهران كه به جمعه سياه و جمعه خونين معروف شد، از جمله اين ايام است.
اين بيانيه مي‌افزايد: رژيم خونخوار و ديكتاتور پهلوي در اين روز خيزش عمومي مردم بي‌دفاع در ميدان ژاله را به گلوله بست و تعداد كثيري از مردان و زنان و كودكان را به خاك و خون كشيد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: نقش اين روز به اين دليل در تاريخ اين مرز و بوم بي‌بديل است كه پس از وقوع فاجعه 17 شهريور، روند سقوط رژيم پهلوي شتاب تند و غير قابل بازگشتي يافت و با درايت معمار كبير انقلاب اسلامي به پيروزي انقلاب منتهي شد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي در بيانيه خود آورده است: آن روز سند حقانيت و مظلوميت ملت رشيد و سر افراز ايران در گوشه گوشه ميدان ژاله و خيابان‌هاي اطراف آن با خون پاك و مطهر شهدا امضا شده بود.
در اين بيانيه آمده است: ميدان ژاله در جمعه سياه 17 شهريور به خون نشست و با خون پاك و مطهر جمع كثيري از مردم مظلوم و مومن ايران غسل شهادت گرفت تا ميدان شهدا نام بگيرد تا به فرزندان غيور برخاسته از اين مرز و بوم افتخار كنيم و به داشتن چنين گوهرهاي نابي بر خود بباليم.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي در اين بيانيه زنده نگه داشتن خاطرات افتخار آميز آن دوران را بيمه كننده انقلاب اسلامي و ضامن حيات و بقاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و استقلال و آزادي دانسته و از همه آحاد ملت شريف و قدرشناس و نهادهاي فرهنگي استان خواسته تا با پاسداشت اينگونه وقايع و حوادث حماسه ساز در تثبيت و بقاي نظام اسلامي و انتقال پيام و ارزش‌هاي والاي آن به جامعه به خصوص نسل جوان كوشا باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.