امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


تقاضای خنجینی ها از وزارت کشور

تقاضای خنجینی ها از وزارت کشور

کد مطلب: 28789 | تاریخ ارسال: 6 سپتامبر 2011 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، وبلاگ خنجین نیوز در مطلبی با عنوان ” وزارت کشور دست بجنباند… ” تقاضای مردم خنجین را برای تسریع در احداث شهرداری این شهر عنوان نموده است:

بیش از شانزده ماه از محقق شدن آرزوی دیرینه و به حق مردم شهیدپرور و ولایی بخش خنجین یعنی ارتقای بخش و افتتاح بخشداری می گذرد. مردم خنجین حمایت خود را از مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در تمامی صحنه ها نشان داده اند که آخرین آن برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس بود. خاطره استقبال بی نظیر مردم قدرشناس بخش خنجین از  ریاست محترم جمهور در دور سوم سفر به استان مرکزی هرگز فراموش نخواهند شد. با اینکه سال گذشته تعهدات مردمی و ارسال طرح شهری خنجین به وزارت کشور صورت گرفته است و خردادماه امسال کارشناسان تقسیمات کشوری طی بازدیدی که از خنجین داشته اند ابراز امیدواری کرده بودند به زودی شهرداری خنجین افتتاح خواهد شد. اما علی رغم پیگیریهای صورت گرفته تاکنون این امر محقق نشده است. مردم خنجین بي‌صبرانه چشم به راه هستند تا افتتاح شهرداری را جشن بگيرند. پس لازم است مسئولان امر دست بجنبانند و خبر خوش افتتاح شهرداری را به مردم همیشه در صحنه خنجین به زودی اعلام کنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.