امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بهره برداری از 66 طرح در استان مرکزی در هفته تعاون

کد مطلب: 28700 | تاریخ ارسال: 4 سپتامبر 2011 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از 66 طرح تعاونی همزمان با هفته تعاون در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تعداد اعضای این تعاونی‌ها یک هزار و 688 نفر و میزان سرمایه ثبتی این تعداد تعاونی 344 میلیون و 295 هزار ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها یک هزار و 210 فرصت شغلی جدید ایجاد مي‌شود.
وی تصریح کرد: از این تعداد 13 تعاونی در بخش مسکن و مسکن مهر، 9 تعاونی در بخش حمل و نقل درون شهری، 19 تعاونی در بخش خدماتی، 14 تعاونی در بخش صنعت، هشت تعاونی در بخش کشاورزی، یک تعاونی  در بخش معدنی و یک تعاونی در بخش مصرف است.
مدیرکل تعاون استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون چهار هزار و 278 شرکت تعاونی با عضویت 928 هزار و 421 نفر و اشتغالزایی 27 هزار و 77 نفر در گرایش‌های مختلف در استان ثبت شده‌اند، ادامه داد: از هفته تعاون سال گذشته تا امسال 290 تعاونی با اشتغالزایی یک هزار و 588 نفر و چهار هزار و 16 نفر عضو در استان به ثبت رسیده است.
مظفری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 96 تعاونی با یک هزار و 377 نفر عضو و 659 فرصت شغلی جدید در استان به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به میزان مشارکت بانوان در زمینه تشکیل تعاونی ابراز داشت: در حال حاضر 302 تعاونی در بخش بانوان در استان به ثبت رسیده است که تعداد اعضای این تعاونی‌ها چهار هزار و 148 نفر و میزان اشتغال آن یک هزار و 930 نفر بوده است.
مدیرکل تعاون استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 14 تعاونی با ایجاد 62 فرصت شغلی جدید در بخش بانوان در استان به ثبت رسیده است.
مظفری در بخش دیگری از سخنان خود از معرفی 11 شرکت تعاونی برتر در هفته تعاون در استان خبر داد و بیان کرد: این تعاونی‌ها به منظور حضور در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور به این جشنواره راه خواهند یافت.
وی در خصوص تسهیلات پرداختی به تعاونی‌ها در سال گذشته گفت: در سال گذشته 50 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به تعاونی‌ها پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون استان مرکزی ادامه داد: از محل اعتبارات صندوق مهرامام رضا(ع) نیز در سال گذشته 21 هزار و 140 میلیون ریال به 35 تعاون پرداخت شده است.
مظفری با اشاره به پرداخت 35 میلیارد ریال تسهیلات به 110 تعاونی گفت: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات فنی اعتباری بانک توسعه تعاون پرداخت شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.