امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تفرش ، منطقه ويژه گردشگري سلامت استان

کد مطلب: 283 | تاریخ ارسال: 28 آوریل 2009 | چاپ صفحه

رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان مرکزي از انتخاب شهر تفرش به عنوان منطقه ويژه گردشگري سلامتاين استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی سيد “محمد حسيني” روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا گفت: اين تصميم در جلسه اخير کارگروه گردشگري استان مصوب شده و با تکيه بر قابليت هاي سلامت روان و جسم در تفرش به زودي عملياتي مي شود.
وي افزود: تفرش از نظر ابنيه تاريخي، چشم اندازهاي طبيعي و بکر و حوزه گردشگري تجربه زندگي روستايي ،استعداد بالايي داد .
وي گفت: گردشگري سلامت از مباحث مهم و جديد در صنعت گردشگري کشور است و نزديکي تفرش به يکي از چشمه هاي آب معدني (گراو) و مناطق روستايي جذاب و آرام از ويژگي هاي خاص تبديل آن به منطقه ويژه گردشگري سلامت استان است.
وي افزود: شهر تفرش از نظر آب و هوا پاک و عاري از آلودگي است و در يکي از ارتفاعات زيباي آن تاسيسات تفريح کايت توسط شهرداري اين شهر با عنوان مجتمع پروازي در حال راه اندازي است.
وي گفت: تبديل تفرش به منطقه ويژه گردشگري سلامت، روند مهاجرت ساکنان اين شهر را کند کرده و همگرايي اين منطقه با مرکز استان را تقويت مي کند.
وي افزود:ايجاد تله کابين و مرکز نجوم و رصد خانه ، وجود مقبره پرفسور حسابي و سوغات طبيعي و صنايع دستي زيباي اين شهر از ديگر ويژگي هاي اين منطقه در تبديل آن به منطقه ويژه گردشگري سلامت است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.