امروز امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 11, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعلام شماره حساب برای کمک به سومالی + پرداخت آنلاین اینترنتی

کد مطلب: 28070 | تاریخ ارسال: 16 آگوست 2011 | چاپ صفحه

بانک ملی ایران با صدور بخشنامه‌ای به کلیه شعب خود در سراسر کشور واریز وجوه نقدی مردم به حساب 99999 جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به مردم نیازمند سومالی را ابلاغ و بلامانع اعلام کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر؛ بانک ملی ایران با صدور این بخشنامه اعلام کرد

واریز آنلاین کمک

مردم نوعدوست و نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند کمک‌های نقدی خویش به آسیب‌دیدگان و نیازمندان در حوادث بین‌المللی به ویژه در مقطع کنونی کمک‌های نقدی به مردم نیازمند سومالی را به شماره حساب‌ 99999 جمعیت هلال‌احمر نزد بانک ملی شعبه مرکزی قابل پرداخت در شعب سراسر کشور واریز کنند.

جمعیت هلال‌احمر بدین وسیله به اطلاع عموم مردم می‌رساند در صورت خودداری شعبه یا شعب بانک ملی از واریز وجوه نقدی کمک های مردمی به شماره حساب‌ 99999، مراتب را فورا به واحد ارتباطات مردمی اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر به شماره 88662700 گزارش نمایند.

همچنین واریز وجوه به حساب جاری 0199999999003 ازطریق گزینه‌های دریافت معمولی در سیبا و یا دستگاههای خودپرداز بانک ملی به وسیله همه کارت‌های عضو شتاب و انتخاب گزینه انتقال به حساب و درج شماره حساب 13 رقمی نیز امکانپذیر است.

خبر تکمیلی : پس از آن‌که دفتر رهبر عزیز انقلاب از مردم نوع دوست و مسلمان ایران دعوت کرد تا به کمک روزه‌داران بی‌افطار سومالیایی بشتابند، کمک مالی به این مردم مظلوم از طریق اینترنت نیز میسر شد.

ملت شریف ایران می‌توانند با ورود به آدرس اینترنتی http://www.emdad.ir/ePay/ از طریق سامانه پرداخت الکترونيک کميته امداد امام خمينی (ره) کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

واریز آنلاین کمک

طبق آخرین گزارش ها قحطی اخیر سومالی روزانه جان 15 کودک گرسنه را می‌گیرد.
گفتنی است شماره حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر نزد بانک ملی نیز آماده دریافت کمک‌های مالی است.

 

http://rcs.ir/sitepics/nazifi//ok%20final%20poster.jpg

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.