امروز امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 01, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



روایتی از کدام هاشمی در نماز جمعه؟

کد مطلب: 2806 | تاریخ ارسال: 13 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

خطبه های نماز جمعه تهران به امامت هاشمی / قطع تلفن های همراه ، حوالی نماز جمعه تهران / مدعیان ذوب در ولایت وبرخورد گزینشی با رهبری / پیش‌بینی‌های جریانی خاص درباره نماز جمعه /جمعیت حاضر در نماز جمعه تهران چقدر بودند؟ / حاشیه‌های نماز جمعه امروز تهران

پیشنهادات هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه

به گزارش مرکزی دیلی از خبرگزاری ها،رئیس مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری نسبت به حضور مردم در صحنه همچنان که در نماز جمعه امروز تهران مشاهده شد به طرح پیشنهاداتی از جمله آزادی زندانیان و برگزاری مناظره ها در صدا و سیما پرداخت و گفت : امیدواریم شاهد همدلی و همراهی یک رقابت سالم باشیم و هر کسی که مردم خواستند آنگونه باشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران سالروز شهادت امام موسی کاظم را تسلیت گفت و آرزو کرد خداوند ظلم مستکبران را از سر مظلومان برچیند .

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

خطبه های نماز جمعه تهران به امامت هاشمی

به گزارش مرکزی دیلی ، نیروهای افراطی که اجازه حضور در صفوف نخست نماز را یافته اند با سردادن شعارهای تحریک کننده مانع آغاز خطبه ها شدند که با وجود آغاز خطبه ها اقدام لبه شعار دادن کردند که با اقدام هاشمی ساکت شدند و وی به آنها تذکر داد که جایگاه نماز جمعه را آلوده نکنند.
آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری در باشکوهترین نماز جمعه تاریخ تهران و در اجتماع میلیونها تن از مردم گفت:نماز جمعه امروز بی شباهت به نماز جمعه اول انقلاب که آیت الله طالقانی وبا حضور همه سلیقه ها اقامه می کردند نیست.
هاشمی در بخش اول اظهارات خود به تبیین سیره پیامبر در ایجاد حکومت بمناسبت سالروز مبعث نیوی پرداخت.
وی گفت : در قرآن کلمه ناس (مردم) حدود ۵۰۰بار بکار رفته وکار پیامبر اداره حکومت با زور نبود بلکه با انس والفت بود.
هاشمی در پایان خطبه اول با اشاره به حضور پیامبر اکرم در قبرستان بقیع در روزهای پایانی عمر مبارکشان گفت:پیامبر خطاب به اموات مومنین بقیع گفتند که خوشا بحالتان که نیستید واین روزهای تفرقه را نمی بینینید.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید….

قطع تلفن های همراه ، حوالی نماز جمعه تهران

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار ایلنا، همزمان با شروع نماز جمعه تلفن‌های همراه منطقه منتهی به میدان انقلاب ، ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان انقلاب، خیابان جمهوری ، میدان فردوسی قطع شد.

پانوشت : متاسفانه روال قطع شدن تلفنهای همراه که اخیرا ب بهانه پدافند غیر عامل متداول شده است از نظر برخی متخصصین علوم ارتباطات بعنوان عامل یاد می شود که جای آن دارد مسئولین نگاه موثر تر و کارشناسی تری به این مسئوله داشته باشند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

مدعیان ذوب در ولایت وبرخورد گزینشی با رهبری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از آینده ، در اخباری که در مورد نماز جمعه این هفته منتشر شده، نظرات و شبهاتی مطرح شده است. که به هیچ وجه نشانه‌ای از حسن نیت و ایجاد اتحاد ملی در آنها نیست. برخی از این نظرها که پا را فراتر نهاده و از توهین مستقیم به امام جمعه موقت تهران نیز دریغ نکرده‌اند. البته اینها تعدادی از نظرات انتخاب شده توسط سایت هستند و اگر همه نظرات پخش می‌شد، نمی‌دانم چه سخنان گهرباری می‌دیدیم !!

در این متن می‌خواهم به نوبه خود چند نکته را در جواب این عزیزان مطرح کنم، و قضاوت را بر عهده وجدان‌های بیدار خواهم گذاشت.

نظرات کاربران:
۱- غارتگر بیت المال می شود امام جمعه موقت !!!
۲- چرا کسانی که آقای هاشمی را قبول ندارند برای نماز جمعه به دانشگاه می آیند؟
۳- بلکه معاندین و منافقین هم نماز جمعه بروند و اینطوری نمازخون بشن.
۴- طرفداران موسوی میدونند نمازجمعه چند رکعته ؟

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

پیش‌بینی‌های جریانی خاص درباره نماز جمعه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار تابناک ، در پی اعلام حضور‌ هاشمی رفسنجانی به عنوان خطیب این هفته نماز جمعه تهران، واکنش‌های گوناگونی نسبت به‌این خبر ابراز شد، اما در این میان، یک خط تنش‌زای رسانه‌ای فعال شده است که برگزاری نماز جمعه‌این هفته را با نگرانی‌هایی همراه می‌کند.

پس از غیبت چند هفته‌ای‌ هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران به عنوان خطیب و یا نمازگزار، حضور وی در نماز جمعه‌ این هفته، حساسیت بیشتری یافته است، به ویژه آنکه غیبت طولانی‌ هاشمی در انظار عمومی و همچنین سکوتش در رخدادهای پس از انتخابات، باعث شده است تا مردم نسبت به ارایه خطبه‌های این هفته نماز جمعه توسط وی حساس شده و گمانه‌زنی‌ها درباره محتوای سخنان وی در رسانه بالا بگیرد.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

حاشیه‌های نماز جمعه امروز تهران

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار ایلنا ، در نماز جمعه امروز تهران علاوه بر حضور پر رنگ مردم تهران، باید از حضور چشم‌گیر نیروهای امنیتی نیز به عنوان یک ویژگی برجسته نام برد. از حاشیه‌های نماز جمعه امروز تهران، مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران، تجمع نیروهای امنیتی به حدی بود که عبور جمعیت با مشکل روبرو شده بود.
-اندکی قبل از پایان نماز جمعه، حجم نیروهای امنیتی به خصوص مقابل درب اصلی دانشگاه تهران به شدت افزایش یافت و با پرواز یک فروند بالگرد این وضعیت تشدید شد.
-نیروی انتظامی با شکل‌گیری تجمع مخالفت می‌کرد و تلاش داشت با مدارا مردم را راهنمایی کند که در این میان، برخوردهای غیرحرفه‌ای و جهت‌دار برخی نیروها با هویت نامعلوم که عمدتا نوجوان و یا جوان بودند، گاه تلاش‌های نیروی انتظامی را ناکام می‌گذاشت.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

جمعیت حاضر در نماز جمعه تهران چقدر بودند؟

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از آینده ، در حالیکه رسانه های داخلی وخارجی حضور مردم در نمازه جمعه این هفته تهران را بی سابقه توصیف کردند برآوردها حاکی از حضور ۱/۵ تا ۲/۵ میلیون نفر در این نماز جمعه است.

براساس این برآورد که براساس مساحت تحت پوشش حضور مردم صورت گرفته در صورتیکه میزان حضور افراد ۳نفر در هرمتربع محاسبه شود با توجه به حضور مردم در پانصد هزار مترمربع در دانشگاه تهران خیابانهای اطراف که تا میادین وخیابانهای دیگر نیز کشیده شده بود جمعیت حاضر بیش از یک ونیم میلیون نفر بوده اند.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

شخصیت‌های سیاسی که به نماز جمعه رفتند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از عصر ایران ، نماز جمعه این هفته تهران ، در حالی برگزار شد که شخصیت های سیاسی متعددی در آن حضور داشتند . این در حالی است که برغم برخی خبرهای قبلی ، سید محمد خاتمی در نماز جمعه حاضر نشد.
در میان این افراد ، نام عبدالله نوری وزیر کشور اسبق نیز به چشم می خورد که در سال های اخیر از حضور در نمازجمعه تهران خودداری کرده است.
در زیر اسامی تعدادی از چهره های سیاسی حاضر در نماز جمعه این هفته می آید:

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

جزئیات ضرب و شتم کروبی در نماز جمعه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از شفاف : در حالی که برخی شایعات از ضرب و شتم مهدی کروبی خبر می داد، خبرنگار «شفاف» توانست به جزئیات بیشتری از این ماجرا دست پیدا کند.

یکی از حاضران در محل نماز جمعه امروز تهران که ضرب و شتم دبیرکل حزب اعتماد ملی را دیده است به خبرنگار ما گفت:« آقای کروبی در حال بحث با هواداران خود به طرف خروجی حرکت می کرد که با ماموران نیروی انتظامی روبرو شد.»

به گفته این شاهد عینی، ماموران انتظامی حاضر از این نامزد انتخابات خواسته بودند تا با ماشین پلیس ادامه مسیر را طی کند و در این راستا کروبی از هواداران خویش نیز خداحافظی نمود.

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

سخنان هاشمی در صدر توجه رسانه‌های جهان

سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از فارس، اکبر هاشمی رفسنجانی چهار هفته پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در نماز جمعه امروز تهران حاضر شد و در دو خطبه درباره انتخابات و وقایع پس از آن به صورت مفصل سخنرانی کرد که در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت.
بر همین اساس خبرگزاری فرانسه در بازتاب سخنان رفسنجانی اعلام کرد که وی راه حلی برای وضعیت ایران ارائه خواهد داد.
این خبرگزاری غربی همچنین در ادامه به نقل از رئیس مجلس خبرگان گزارش داد کسانی که پس از وقایع مربوط به انتخابات ۲۲ خرداد بازداشت شده‌اند باید آزاد گردند.
خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز در پوشش سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خطیب جمعه امروز ایران به نقل از وی گزارش داد که ایران پس از انتخابات در بحران است.
رویترز همچنین به نقل از رفسنجانی اعلام کرد که بسیاری از ایرانیان به نتیجه انتخابات شک دارند.
خبرگزاری شینهوای چین نیز در گزارشی اعلام کرد که رفسنجانی خواستار راه‌حلی برای تردیدهای موجود در خصوص انتخابات شد.
خبرگزاری آلمان نیز در گزارشی به بازتاب سخنان هاشمی رفسنجانی پرداخت.
برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید…

تصاویری از نماز جمعه امروز تهران

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.