امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



شماره 09990 مخصوص شاکیان موبایل

کد مطلب: 2769 | تاریخ ارسال: 14 ژوئن 2009 | چاپ صفحه

وي با بيان اينكه ارسال شكايت‌ها در حال حاضر از دو روش انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: كساني كه مشكلي در اين زمينه داشته باشند بايد با شماره ۰۹۹۹۰ تماس بگيرند و يا از طريق اينترنت و با مراجعه به سايت شركت ارتباطات سيار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را اعلام كنند.

مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايت‌هاي شركت ارتباطات سيار ايران گفت: سامانه دريافت اعتراض‌ها، انتقادها و شكايت‌هاي مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك به‌زودي راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمد آبايي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: سامانه دريافت اعتراض‌ها، انتقادها و شكايت‌هاي مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك به‌زودي راه‌اندازي مي‌شود.

مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايت‌هاي شركت ارتباطات سيار ايران در ادامه تصريح كرد: تجهيزات مورد نياز سامانه دريافت شكايت مشتركان از طريق پيامك خريداري شده و اقدامات مورد نياز صورت‌ گرفته است.

وي با بيان اينكه ارسال شكايت‌ها در حال حاضر از دو روش انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: كساني كه مشكلي در اين زمينه داشته باشند بايد با شماره ۰۹۹۹۰ تماس بگيرند و يا از طريق اينترنت و با مراجعه به سايت شركت ارتباطات سيار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را اعلام كنند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.