امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


نماینده اراک : جهاد دانشگاهي، تبلور علم و ایمان

نماینده اراک : جهاد دانشگاهي، تبلور علم و ایمان

کد مطلب: 27157 | تاریخ ارسال: 26 جولای 2011 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای بسیار ارزشمند در حوزه علم و فن آوری کشور است.

به گزارش مرکزی دیلی ، عباس رجایی در آستانه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، با توجه به سالروز تشکيل جهاد دانشگاهي و فعاليت‌هاي اين نهاد در عرصه‌هاي علمي، آموزشي و فرهنگي کشور اظهار کرد: این نهاد منشاء خدمات بسیاری از زمان تشکیل تا به امروز، در حوزه دانشگاهی کشور بوده که نه تنها در حوزه آموزش بلکه، در بخش پژوهش و فن آوری نیز گام‌های بلندی برداشته است. پژوهشکده‌های این نهاد از دیدگاه فن آوری و علمی جزء معدود پژوهشکده‌ها‌ی کشور هستند که در سطح بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه، پژوهش‌های صور‌ت گرفته در جهاد دانشگاهی در زمینه سلول‌های بنیادی، تولید داروهای نوترکیب، تولید محصولات کشاورزی و صنعت هوا و فضا از ارزش بسیاری برخوردار است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: امروز پژوهشکده رویان در سطح بین‌المللی شناخته شده که نه تنها در کشور ارزش بسیاری دارد بلکه، در دنیا نیز قابل ارایه است.

رجایی تصریح کرد: با این وجود این مجموعه نه تنها باید تقویت شود بلکه، باید تراز جایگاهی آن نیز ارتقا یابد و پیشرفت روز به روز آن ادامه داشته باشد که برای رسیدن به این مهم باید به عنوان نمونه، نیروی انسانی و اعتبارات و بودجه آن افزایش یابد.

وی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی این شایستگی را داشته و نشان داده که ماموریت‌های مختلفی را که به آن واگذار شده به خوبی انجام داده و این نشان می‌دهد که هرچه‌ این مجموعه تقویت بیشتری شود نتایج بهتری از آن به دست می‌آید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.