امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


درخواست تعامل مردم با کاندیداها یا کاندیداها با مردم!؟

درخواست تعامل مردم با کاندیداها یا کاندیداها با مردم!؟

کد مطلب: 26960 | تاریخ ارسال: 19 جولای 2011 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، سایت لاله نیوز در یکی از آخرین مطالب روزهای اخیر خود از قول یکی از کاندیدهای حوزه انتخابیه تفرش و فراهان مطلبی را نقل نموده است:

اسد الله رضایی اهل روستای ابره در تفرش کارمند استانداری مرکزی دارای مدرک لیسانس حقوق ،لیسانس اقتصاد ، فوق لیسانس علوم سیاسی می باشد .

از جمله تألیفاتی که آقای اسد الله رضایی انجام داده است کتاب سیر بررسی دولت در سرزمین فلسطین و کالبد شکافی احزاب سیاسی را می توان نام برد.

به لحاظ اجرایی در سمت بخشدار سربند شازند ،بخشدار مرکزی شارند، بخشدار نوبران وغرق آباد ساوه و در استانداری ،مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش ، مدیر کل دفتر منابع انسانی ، مدیر کل دفتر استاندار و قبل از آن هم چند سال مسئول قسمت انتظامی دفتر سیاسی استاندار ، کارشناس انتخابات ،کارشناس تقسیمات کشوری در حوزه سیاسی استانداری ودر دوره قبلی مجلس شورای اسلامی کاندیدا ی نمایندگی بوده و برای شرکت در انتخابات این دوره در تاریخ 28/3/90استعفای خود را اعلام کرده و در تاریخ 28/3/90 با استعفای وی موافقت شد .

آقای اسد الله رضایی در گفتگو با خبرنگار لاله سرخ گفت : با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و مسأله انتخابات و ضرورت حضور حداکثری همه آحاد مردم و اقشار اجتماعی در عرصه انتخابات ، اینجانب تصمیم دارم در حوزه انتخابیه تفرش ، آشتیان و فراهان حضور یابم.

انتخابات صحنه ای است که جزو حقوق سیاسی افراد به شمار می آید . کاندیداها و مردم رآی دهنده وظیفه دارند وارد این حوزه بشوند تا با تعامل میان رفتار سیاسی رأی دهندگان و کسانی که انتخاب می شوند سرنوشت سیاسی کشورمان رقم خورده و همه ما چه نامزدهای انتخاباتی و چه رأی دهندگان به خاظر سرنوشت و آینده سیاسی کشورمان ( همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند )بایدبیشترین مشارکت را داشته باشیم تا سطح مشارکت سیاسی در جامع بالا رفته و در واقع این موجب گسترش سطح نظام و انقلاب می شود .

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.