امروز امروز : پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 09, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


حاشیه جشن نیمه شعبان شهرداری اراک

حاشیه جشن نیمه شعبان شهرداری اراک

کد مطلب: 26893 | تاریخ ارسال: 18 جولای 2011 | چاپ صفحه

همواره یکی از دغدغه های بزرگان و علمای دین درباره چگونگی برگزاری این مراسمات و جشن ها بوده است. این بزرگان که کلامشان معیار تطابق اعمال با شرع مقدس است بارها به مناسبت های مختلف نگرانی خود را در مورد انحرافات و ناهنجاریهایی که در این گونه جشنها رایج گردیده است اعلام نموده اند و به کرات از مسئولین امر و دستگاه های ذیربط برنامه ریزی و اصلاح در این برنامه ها را خواستار شده اند.

 

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مرکزی نیوز ؛ جشن نیمه شعبان که توسط سازمان فرهنگی ! ورزشی  شهرداری اراک ، و با حضور مسئولین شهری و استانی  شامگاه نیمه شعبان  در استادیوم ۱۵ هزار نفری این شهر برگزار گردید . صحنه ای بود از اوج بی بند وباری و توهین به ارزش هایی که دستاورد خون صدها هزار شهید و جانباز انقلاب است .

از اختلاط پسر و دختر گرفته تا ….. که همگی نشان دهنده ضعف و بی برنامگی دست اندرکاران برگزاری این مراسم بود تا اجرای موسیقی لایو و …..


باید بپذیریم که فقر روش در برگزاری جشن هایی از این دست ما را به آنجا کشانده که برای شاد تر کردن فضا به هر حربه ای متوسل شویم .
واقعا چشم علما و مسئولین شهر و استانمان روشن باد که صفی از دختران دف زن در انظار عمومی برای آمدن منجی عالم بشریت در لوای پرچم جمهوری اسلامی و با همکاری و هماهنگی کارگزاران نظام اسلامی به هنرنمایی بپردازند .

اف بر مسئولین بی غیرت و بی دینی که به این عار تن داده اند و دم بر نیاورده اند .
کجا رفت امر به معروف و نهی از منکر ، آیا تنها باید خبرهای پرطمطراق بهمان مسئول و فلان آقا را به سمع و نظر خوانندگان رساند که همه موظف به امر به معروف و نهی از منکرند و قص علی هذا …..
الگو برداری از جشن های مفتضحانه غربی ها تا به کی ، آیا به راستی با دعوت از گروه موسیقی و اجرای لایو موسیقی به سبک خوانندگان غربی در حضور انواع و اقسام آلات موسیقی از جاز گرفته تا ارگ و دیگر وسایل و امکانات بر روی سن و….  اجرای پر شور و احساس … توسط خواننده ای معلوم الحال  دل امام زمانمان (عج ) را شاد کرده است .


آری این گونه مجالس چنان غرق در فساد و تباهی است که  انتساب این جشن  به مسلمانان و شیعیان مهدوی  ، دل هر مومنی را به درد می آورد.
سوال اینجاست که برپایی جشن هایی این چنین که  هیچ نشانی از سیره اهل بیت در آنها پیدا نیست با کدامین مجوز و با کدامین توجیه صورت می پذیرد .
آیا خبر اصرار استاندار محترم بر اجرای برنامه یک خواننده پرحاشیه در این جشن  و مخالفت  رئیس فرهنگ و ارشاد استان با این برنامه صحت دارد .
سوال مردم اراک از مسئولین فرهنگی این استان این است که تا به کی باید شاهد باشیم که ارزش هایمان  لگدمال افکار و افعال عده ای بی دین و بی خرد باشد .
به هر تقدیر یک بار دیگر در کمال آرامش جشنی بی محتوا و پر گناه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به اسم مبارک سرور و مولایمان امام زمان روحی فداک برگزار گردید .
حضرات مسئولینی که برگزار کننده این جشن بودید !!  بیایید یک بار دیگر با خود بیاندیشید که چه نباید می کردید و چه می بایست انجام می دادید تا مرضی رضای آن مولا می بود .

شاید جشنی که شما برگزار کننده آن بودید خدایی ناکرده به نام گسترش فرهنگ دینی باعث گسترش فساد و نا هنجاری های اخلاقی گردیده باشد و این اعیاد را که می تواند نقطه اتصال معنوی جوانان با امام زمان روحی له الفداء باشد به نقطه اتصال با خوانندگان زیر زمینی و مستهجن تبدیل کرده باشد .

و الی الله المصیر
مدیر مسئول مرکزی نیوز

مطالب مرتبط :

شهردار محترم اراک ؛ اشتباه صغیره تان را با اصرار ، کبیره نکنید .

درباره افاضات جدید جناب آقای شهردار

درد دلی با شهردار اراکسوال از استاندار و سایر دلسوزان نظام در باره یک افتضاح فرهنگیروایت تعصب بعضی مسئولین استان درمورد آشی که شور پخته شد…

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.