امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتقاد آباقری از خودرایی برخی اعضای شورا

کد مطلب: 268 | تاریخ ارسال: 28 آوریل 2009 | چاپ صفحه

رییس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک گفت: یکی از مسایل بسیار مهم که باید از سوی اعضای شورای شهر مورد توجه قرار گیرد، برقراری تعامل و مشارکت مناسب در بین اعضای شورای شهر است.

به گزارش مرکزی دیلی زهرا آباقری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: در روزهای قبل با تمام اعضا هماهنگ شده بود تا در جلسه علنی روز دوشنبه نسبت به انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر تصمیم گیری شود که اکثریت شورا در خصوص تعیین یکی از اعضا به توافق رسیدند اما، اقلیت شورای شهر نیز به دلیل اینکه خواهان به ریاست رسیدن فرد دیگری در شورای شهر بودند، تصمیم گرفتند که در این جلسه حاضر نشوند.

وی خواستار برقراری شرایط آرام در شورای شهر اراک شد و افزود: شاید اشخاص تواناتری نیز در شورای شهر باشند که به عنوان رییس شورای شهر اراک انتخاب شوند اما، در شرایط کنونی انتخاب گزینه مورد قبول اکثریت شورای شهر می‌تواند حساسیت‌ها را از بین ببرد و آرامش نسبی را در شورا حاکم کند.

وی با اشاره به لزوم برقراری تعامل و مشارکت در شورای شهر اراک خاطرنشان کرد: در این رابطه حتی به غایبین در جلسه علنی شورای شهر نیز اعلام شده که اکثریت اعضای شورای شهر اراک حاضرند گزینه سومی را به عنوان رییس شورای شهر اراک معرفی کنند تا مورد قبول هر دوطرف باشد که این امر نیز با مخالفت روبرو شده است.

وی یادآور شد: وضعیت کنونی که در شورای شهر اراک بوجود آمده است، تنها سبب تضعیف جایگاه شورا شده و سودی هم برای هیچ کس ندارد.

رییس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک در پایان با انتقاد از خودرایی برخی از اعضای شورای شهر اراک گفت: خودرایی که در شورای شهر اراک وجود دارد، سبب شده تا نتوان به تعامل وایجاد مشارکت همگانی اندیشید.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.