امروز امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 13, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تبلیغات غیررسمی انتخاباتی منع قانونی ندارد

کد مطلب: 26493 | تاریخ ارسال: 8 جولای 2011 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه هنوز چندین ماه تا انتخابات مجلس نهم باقی مانده است اما برخی افراد بصورت غیر رسمی تبلیغات خود را آغاز کردند در این بین حتی ممکن است بیت المال هم اتلاف شود رویکرد سازمان بازرسی در این زمینه چیست، افزود: این سازمان درامر انتخابات دخالتی ندارد.

وی با اعلام اینکه تبلیغات غیررسمی منع قانونی ندارد، اظهارداشت: هزینه بیت المال حتی هزینه شخصی یا هزینه دیگران قبل از فصل انتخابات اشکال دارد، هزینه بیت المال خلاف آشکارقانونی و حتی اختلاس محسوب می شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که مقام معظم رهبری در ششم تیرماه امسال در جمع مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی به دو مقوله ” اقتدار و اعتماد عمومی ” به عنوان دو رکن اصلی مورد نیاز قوه قضائیه اشاره داشتند، چقدر این راهبرد در جهت گیری ها، برنامه ریزی ها بصورت جدی، دقیق و معنا دار در سازمان بازرسی پیگیری می شود، افزود: اقتدار به قدرت قانونی و مشروع گفته می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشوربا تاکید بر اینکه قوه قضائیه باید طبق قانون عمل کند، اظهارداشت: بکارگیری قاضی با صلاحیت، عادل، کارشناس و دلسوز سبب اقتدار این قوه می شود در سازمان بازرسی هم باید این روند دنبال شود یعنی حرف بازرسی باید حرف آخر کشور باشد.

همچنین به گزارش ایرنا، رییس سازمان بازرسی کل کشور در همایش ‘شهروند مسوول، مدیر پاسخگو، نظارت هوشمند و توسعه دانش بنیان’ در تالار حکمت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه گیلان با تأکید بر لزوم رعایت حرمت قانونی افراد و پرهیز از اهانت و هتاکی گفت: در نقد، نباید مرزها شکسته شود و بی حرمتی صورت گیرد.

وی نقد را یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: حوزه فرهنگ، مسوولیت عموم جامعه است و امر به معروف و نهی از منکر نیز در این حوزه قرار دارد و در واقع سلامت اعتقادی و رفتاری جامعه تلقی می شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اجرای این فریضه الهی را دارای مراتبی دانست و با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ادامه داد: اگرچه کم توجهی هایی به مقوله حجاب و عفاف صورت گرفته اما باید در نظامی که مزین به اسلامی بودن است؛ مسوولانه تر نسبت به این موضوع بنگریم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.