امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بیانیه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي به مناسبت هفتم تیرماه

کد مطلب: 26081 | تاریخ ارسال: 29 ژوئن 2011 | چاپ صفحه

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي اعلام كرد: حادثه تروريستي هفتم تير ماه سال 60 فوران شراره‌هاي آتشين كينه و عداوت منافقين نسبت به انقلاب بود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي در بيانيه‌اي به مناسبت گراميداشت شهداي هفتم تير آورده است: فاجعه تروريستي هفتم تير ماه سال60، فوران شراره‌هاي آتيش كينه و عداوت منافقان نسبت به انقلاب، ارزش‌هاي والاي آن و طيف بر جسته‌اي از نخبگان، شخصيت‌ها و سرمايه‌هاي انساني كارآمد و موثر نظام اسلامي بود. كه از آتشفشان كينه‌توزي سلطنت‌طلبان و منافقان سر برآورد.
در اين بيانيه آمده است: منافقان با به پاكردن فاجعه تروريسي هفتم تير به زعم خويش قصد داشتند تا با حذف فيزيكي نيروهاي متعهد و شخصيت‌هاي برجسته انقلاب، حركت روبه جلو و فرآيند ايران اسلامي را با مشكل جدي و اساسي روبه‌رو ساخته و سرانجام نظام را مجبور به تسليم و تن دادن به خواسته‌هاي خود كنند.
اين بيانيه مي‌افزايد: واقعه هفتم تير به يك روشنگري بزرگ در طول تاريخ مجاهت‌هاي آزاديبخش و مقاومت‌هاي اسلامي تبديل شد كه عطر كربلاي حسيني(ع) را در خود به وديعه داشت و موجب بيداري اسلامي و مشخص شدن جبهه حق از جريان نفاق آلوده شد.
در ادامه اين بيانيه آمده است: رسوايي فاجعه هفتم تير فرصت‌طلبان منافق را به زباله‌دان تاريخ انداخت تا بار ديگر دست حق از آستين شهداي والا مقام اين فاجعه درآيد و با نور هدايت خود، راه را از بيراهه روشن كند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي سيامين سالگرد شهادت دكتر بهشتي و 72 تن از ياران صديق انقلاب و هفته قوه قضائيه را گرامي مي‌دارد.
در اين بيانيه آمده است: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مركزي از مردم بصير و قدرشناس استان دعوت به عمل مي‌آورد تا با حضور پرشور خود در مراسم يادبود شهداي هفتم تير، ضمن زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره امام راحل و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، با آرمان‌هاي رفيع بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران و مقام معظم رهبري(مد ظلله العالي) تجديدميثاق كنند.
اين بيانه مي‌افزايد: همچنين مراسم يادبود شهداي گرانقدر هفتم تير در سراسر استان برگزار و يادواره‌ شهداي هفتم تير و 100 شهيد شهر سنجان ساعت 18 روز سه‌شنبه هفتم تير ماه جاري، در محل مصلاي شهر سنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.