امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


کاهش 66 درصدی تصادفات درون‌ شهري در استان مرکزی

کاهش 66 درصدی تصادفات درون‌ شهري در استان مرکزی

کد مطلب: 25689 | تاریخ ارسال: 20 ژوئن 2011 | چاپ صفحه

سرپرست پليس راهور استان مركزي از كاهش 66 درصدي تصادفات درون شهري در در سال جاري در مقايسه با مدت مشابه در سال قبل خبرداد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان مركزي، احمد عابديني با بيان اينكه تصادفات فوتي استان طي دو ماه گذشته بيش از 73 درصد كاهش داشته است، گفت: عدم رعايت حق تقدم علت بيشتر تصادفات بوده است.
وي با اشاره به بخشنامه جديد راهور ناجا مبني بر فرصت شش ماهه به رانندگان براي پرداخت جريمه‌ها افزود: با توجه به اين بخشنامه كه از 19 خرداد تا 18 آذرماه امسال اجرا مي‌شود، اگر مالكان خودروها جريمه خود را در اين مدت پرداخت كنند از پرداخت جريمه ديركرد تا پايان سال 89 معاف خواهند شد.
سرپرست پليس راهور گفت: متقاضيان تاسيس آموزشگاه رانندگي ب 1 و ب 2 كه مربوط به خودروهاي سنگين تا 10 تن و حمل و نقل عمومي هستند مي‌توانند به پليس راهور مراجعه تا براساس ضوابط و شرايط? مجوز لازم براي افراد واجدالشرايط صادر شود.
عابديني با اشاره به اينكه دارندگان گواهينامه‌هاي ب 1 و ب2 مي‌توانند براي دريافت گواهينامه‌هاي پ1 و پ2 اقدام كنند، اظهار داشت: مالكان موتور سيكلت‌ها نيز براي تعويض پلاك موتور سيكلت خود تا اول مرداد ماه فرصت دارند و از اين تاريخ به بعد از تردد موتور سيكلت‌ها با پلاك قديمي جلوگيري خواهد شد.
وي ادامه داد: با شروع فصل تابستان شاهد افزايش تردد موتورسيكلت‌ها هستيم كه عدم توجه به قوانين از سوي بعضي راكبان موتورسيكلت‌ها حوادثي را در بردارد و پليس راهور طرح‌هاي جدي و شديدتري را در برخورد با متخلفان به اجرا خواهد گذاشت.
سرپرست پليس راهور استان با اشاره به شناسايي نقاط حادثه‌خير در سطح بزرگراه‌ها و مبادي شهري اضافه كرد: با همكاري صورت گرفته با شهرداري و انجام كارهاي كارشناسي برخي از اصلاحات هندسي در اين نقاط انجام شده و در آينده شاهد برطرف شدن مشكلات موجود در اين زمينه خواهيم بود.
عابديني مشاركت مردم در كاهش تخلفات و افزايش فرهنگ ترافيك را بسيار ثمربخش دانست و اظهار اميدواري كرد: دستگاه‌هاي متولي از جمله صدا و سيما و آموزش و پرورش با همكاري پليس همچون گذشته نسبت به امر آموزش همگاني اهتمام داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.