امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دانشجویان نباید بازیچه دست احزاب شوند

کد مطلب: 256 | تاریخ ارسال: 28 آوریل 2009 | چاپ صفحه

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشجویان نباید طیفی جدا از مردم باشند بلکه، باید به عنوان قشرآگاهی‌رسان به مردم سبب بالا رفتن آگاهی‌های مردم شوند.

به گزارش مرکزی دیلی مجید گل‌فشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، افزود: در انتخابات پیش رو باید زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم آورد تا شاهد فضایی گرم و انتخاب گزینه مقبول مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

وی تحریم انتخابات را از سوی طیف‌های مختلف سیاسی امری اشتباه عنوان کرد و افزود: مسائلی که در دوره قبل انتخابات بوجود آمد، تجربه‌ای بسیار مهم برای طیف‌های سیاسی است و بر این اساس، برای بوجود آوردن تغییرات در شرایط کنونی جامعه، احزاب سیاسی خواستار حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وی با اشاره به نقش مهم دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دانشجویان نباید بازیچه دست احزاب شوند بلکه، باید به صورت هوشمندانه وارد فضای انتخاباتی شوند و زمینه را برای حضور بیشتر مردم فراهم کنند.

گل فشان، آگاه‌سازی را امر بسیار مهم در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: ورود به انتخابات از سوی احزاب سیاسی باید به صورت آگاهانه و با برنامه باشد تا بتوان نتیجه‌ای که از انتخابات مدنظر است را به دست آورد.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان اظهار کرد: تخریب از سوی هیچ کدام از احزاب نباید صورت گیرد زیرا، این امر سودی ندارد و تنها فضای انتخابات را مسموم می کند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.