امروز امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, Apr 28, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



درگیری مسلحانه در ساوه 5 کشته و زخمی برجای گذاشت

کد مطلب: 25214 | تاریخ ارسال: 9 ژوئن 2011 | چاپ صفحه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از درگیری مسلحانه که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت 40 دقیقه بامداد روز پنجشنبه مورخ 19 خرداد ماه جاری در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد درگیری در خیابان طالقانی 35 بلافاصله مامورین آن یگان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این گزارش حاکی است در این درگیری خانواده ف با خانواده الف به علت اختلاف خانوادگی با هم درگیر شده و بر اثر تیر اندازی با اسلحه شکاری یک نفر به هویت ز – الف حدودا 56 ساله مصدوم و پس از اعزام به بیمارستان مدرس این شهرستان بدلیل شدت جراحات وارده در اثر تیراندازی فوت می‌کند.

ویسمه‌ای بیان کرد: مامورین با انجام تحقیقات گسترده و عکس‌العمل سریع موفق به دستگیری قاتل به هویت م – ف فرزند احمد 33 ساله و دو نفر از همدستانش به هویت‌های الف – ف و ع – ف شدند که نامبردگان نسبت فامیلی با متوفی دارند و از افراد بدسابقه نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیر شدگان در اعتراف اعلام کردند که به علت درگیری که با داماد متوفی داشتند و پیش از این حادثه نامبرده آن‌ها را مجروح و مصدوم کرده و متواری شده است جهت تلافی آن‌ها نیز با خانواده همسر او درگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه در پایان تصریح کرد: در حین تیراندازی تعدادی ساچمه به دست و پای بدن یکی از همسایگان به هویت ر – ت برخورد کرده که دچار جراحات سطحی شده است، ضمنا 4 عدد پوکه فشنگ اسلحه شکاری نیز از محل کشف شده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.