امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حضور احتمالی نمایندگان استان در برنامه نود امشب

کد مطلب: 25068 | تاریخ ارسال: 6 ژوئن 2011 | چاپ صفحه

آیا عادل فردوسی پور نمایندگان استان را به برنامه نود دعوت خواهد کرد تا پاسخگوی این تصمیم غیر کارشناسی باشند؟ آیا نمایندگان استان ریسک حضور در این برنامه پالشی را خواهند پذیرفت؟

به گزارش مرکزی دیلی ، شنیده ها از منابع موثق بر این اساس است که به احتمال قوی و طبق وعده قبلی عادل فردوسی پور مبنی بر اختصاص یک ویژه برنامه برای ” انتقال تیم نفت تهران به اراک ” ، برنامه امشب نود با حضور نمایندگان استان مرکزی ( به احتمال قوی لطفی و یا احمدی بیغش ) برگزار خواهد شد.

بهر حال فارغ از در نظر گرفتن سلیقه سیاسی و یا منافع سیاسی این انتقال برای برخش اشخاص و محافل سیاسی ، امیدواریم نمایندگان استان با رفتار و استدلالهای عقلانی و کارشناسی در محضر مردم ایران سربلندی استان و اراک را فراهم کنند چرا که دیگر آنجا نمی توانند با ادبیاتی که با رسانه های مخالف در استان برخورد می کنند پاسخگو باشند و باید بصورت صریح و شفاف و مستند و کارشناسی پاسخگوی سوالات چالشی و صریح مجری برنامه باشند.

جالب اینجاست که در موضعگیری ها و اظهارات تنها نماینده اراک که موافق این انتقال است هیچ اشاره ای به استدلالهای منطقی مخالفان این انتقال و سوالات رسانه های مستقل و منتقد استان نمی شود و حتی نظر سنجی پر مخاطب پر بازدید ترین و پر سابقه ترین پایگاه خبری تحلیلی استان مورد اغماض قرار گرفته است که باید دید آیا امشب هم نمایندگان استان می توانند از زیر بار پاسخگویی به افکار عمومی فرار کنند یا خیر…

مطالب مرتبط :

آیا همه مشکلات ورزش استان با آمدن نفت تهران حل میشود؟

موضوع هفته بعد ۹۰ ، انتقال بی ضابطه تیم ها

چند سوال مهم پیرامون انتقال تیم نفت به اراک

فوتبال اراک و نفت مالی فوتبال…! + نظر سنجی

به بهانه دوشنبه سرنوشت ساز در مسیر انتقال نفت به اراک

برای عدم انتقال نفت به اراک ما را حمایت کنید

مقاله خبرگزاری مهر در اعتراض به انتقال تیم نفت به اراک

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.