امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اعلام آمادگی یکی از فرماندهان دفاع مقدس برای کاندیداتوری در انتخابات

کد مطلب: 25067 | تاریخ ارسال: 10 ژوئن 2011 | چاپ صفحه

شنیده ها حاکی از بررسی شرایط و وضعیت انتخاباتی استان توسط یکی از فرماندهان دفاع مقدس در استان مرکزی است.

به گزارش مرکزی دیلی ، شنیده شده است حاج بشیر روشنی ، بعنوان یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در حال بررسی وضعیت سیاسی انتخاباتی در استان می باشد و در این زمینه رایزنی های گسترده ای هم در حال انجام است.

با توجه به بررسی خبرنگار سرویس انتخابات پایگاه خبری و تحلیلی استان مرکزی ( مرکزی دیلی ) بنظر می رسد اقبال گسترده همرزمان و خانواده های ایثارگر و بسیجیان شهرستان اراک به ایشان را می توان یکی از عوامل اقبال بالا نسبت به ایشان دانست.

بدون شک اعلام برنامه ها و مواضع و سیاستهای کلان وی بصورت حساب شده می تواند بر این اقبال بیفزاید.مرکزی دیلی همگام با معرفی کاندیداهای فعال شهرستانها و حوزه های انتخابیه استان مرکزی بر آنست امکان اعلام نظر و ارائه برنامه های کاندیداهای انتخاباتی را در فضایی سالم بوجود آورد و امکان مقایسه طرح ها و گزارشات متعاقب انتخاباتی را فراهم آورد.

امید است با همکاری و حسن نظر کاندیداهای محترم و همچنین فعالان سیاسی و انتخاباتی استان و تشکلها و احزاب فعال حوزه های انتخابیه ، در زمینه فراهم ساختن فضای سالم انتخاباتی و همچنین توسعه مشارکت فعال و هوشمندانه و با بصیرت مردم محترم استان توفیق برداشتن گامها موثر و صادقانه را داشته باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.