امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


مسئولان و نمایندگان استان تکلیف خود را با جریان انحرافی مشخص کنند

مسئولان و نمایندگان استان تکلیف خود را با جریان انحرافی مشخص کنند

کد مطلب: 24875 | تاریخ ارسال: 31 می 2011 | چاپ صفحه

برخی نمایندگان استان بصورت کاملا صریح از جریان فتنه حرف زده اند ولی برخی هم هنوز ساکت اند یا فقط در مصاحبه هایشان از کلیات حرف می زنند که مثلا حمایت از ولی فقیه واجب است یا اینکه دشمنان درصدد حمله به این رکن رکین نظام هستند ولی اصلا حرفی از وجود جریان انحرافی در دولت نمی شود که صدای همه علما و سیاسیون کشور را در آورده است!

آقای ” میم عمار ” از اراک طی ایمیلی به مرکزی دیلی خواستار صراحت مسئولان و نمایندگان استان در قبال جریان انحجرافی دولت شدند. ایشان در نامه خود چنین گفته اند:

با سلام به شما مسئولان مرکزی دیلی.امیدوارم در فعالیت خبرنگاری خود پاینده و موفق باشید و همیشه این صراحت لهجه تان را حفظ کنید.امیدوارم مطلبی که برایتان ارسال می کنم را در سایت منتظر کنید چون حرف دل خیلی از مردم است.

خیلی وقت نیست اخبار و اتفاقات استان را با این شکل ( اینترنتی ) پیگیری می کنم ولی بنظر می رسد این فضا کلا با فضای نه چندان چالشی مطبوعات استان خیلی فرق دارد.بهر حال خاصیت مطالعات این چند وقتم این بوده که به یک نکته ابهام آمیز در مورد مسئولان و نمایندگان استان برسم.

مثلا آقای […] برای فلان مسئله دست چندم ورزشی اینقدر مانور می دهد و اینقدر دست و پا می زند ولی وقتی پای منافع کشور به میان می آید و بحث از یک جریان انحرافی است که می خواهد ولایت فقیه را ریشه بزند با انتقادات نه چندان موثر و صریح همین نماینده مردم موجه می شویم.

چرا نباید این نماینده و بطور کلی عمده نمایندگان استان تکلیف خودشان را با جریان انحرافی مشخص کنند؟ چرا نباید این موضع صریح و شفاف و عدالتخواهانه را بصورت کاملا عملیاتی به مردم استان منتقل کنند؟ آیا افکار عمومی جامعه حق ندارد قضاوت کند کسی که برای دفاع از حریم ولایت که اصل اساسی جمهوری اسلامی است تلاشی نمی کند برای دفاع از حقوق مردم هم تحرکی از خود نشان نخواهد داد؟

راستی جریانات دانشجویی استان کجا هستند؟چرا همین تشکلهای دانشجویی برای محکومیت تحرکات اخیر جریان انحرافی و روشنگری در لایه های اجتماع بیانیه نمی دهند و صدای اعتراضشان شنیده نمی شود؟ روزنامه نگاران و طبوعات و رسانه های استان در این میان کجا هستند و به چه کاری مشغول؟چرا تشکلهای سیاسی استان در این زمینه برنامه رسمی نمی گذارند؟

آیا فقط برای انتخابات باید موضع گرفت چون منافع دارد؟آیا در اینگونه موارد که ترس از قطع منافع وجود دارد باید ساکت نشست؟آیا وقتی علماء و بزرگان نظام دارند نسبت به انحرافی بودن این جریان هشدار می دهند باز هم سکوت جایز است؟آیا ساکتان در این فتنه ها بعدا روی مواجهه با مردم را خواهند داشت؟

برخی نمایندگان استان بصورت کاملا صریح از جریان فتنه حرف زده اند ولی برخی هم هنوز ساکت اند یا فقط در مصاحبه هایشان از کلیات حرف می زنند که مثلا حمایت از ولی فقیه واجب است یا اینکه دشمنان درصدد حمله به این رکن رکین نظام هستند ولی اصلا حرفی از وجود جریان انحرافی در دولت نمی شود که صدای همه علما و سیاسیون کشور را در آورده است!

بهر حال برای اینکه شائبه زد و بندهای سیاسی با این جریان مفسده انگیز قوت نگیرد بنظر می رسد باید بزودی جای خالی مواضع صریح و شفاف نمایندگان و مسئولان استان در قبال این جریان روشن شود چرا که طبق فرموده بزرگان و دلسوزان نطام عمق این فتنه خیلی بیشتر از فتنه انتخابات دو سال پیش است و باید مرزبندیها را زودتر و شفاف تر مشخص کرد.

انشاء الله صراحت لهجه و شفاف سازی برخی نمایندگان محترم و کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس امسال هم مانند فعالیت های تبلیغاتی آنها قوت و شدت پیدا کند و موجبات روشنگری سیاسی و اجتماعی را در میان جامعه فراهم آورد.مطمئن باشید مردم بصیرت عملی مسئولین و نمایندگانشان را هیچگاه نادیده نخواهند گرفت.

از طرف مردم همیشه در صحنه استان عرض می کنم که از مسئولین و سیاسیون استان با آن سخنرانی ها و اعلام ولایت پذیری ها انتظار می رود یک گام عملی در راستای اثبات ولایت پذیری و حقیقت طلبی و آزادی خواهی شان بردارند که بدون شک اعتماد بین مردم و مسئولین را افزایش خواهد داد و جای هیچگونه شک و شبه ای باقی نخواهد گذاشت.

منتظریم….

مطالب مرتبط :

مکتب‌های انحرافی به دنبال القای نگاه‌های غیر واقعی هستند

تاکید صریح نماینده اراک بر مبارزه با جریانات انحرافی

اظهارات صریح و انقلابی نماینده ساوه درباره جریان انحرافی

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.