امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



همایش «آنالیز سیستم‌های راداری و کاربرد آن در جنگ الکترونیک» در دانشگاه آزاد اراک

کد مطلب: 24829 | تاریخ ارسال: 30 می 2011 | چاپ صفحه

همایش یک روزه «آنالیز سیستم‌های راداری و کاربرد آن در جنگ الکترونیک» در تالار شریف مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، این همایش باحضور پرفسور جهانگیر باقری، جمعی از اساتید و دانشجویان رشته‌های برق، الکترونیک و رشته‌های مرتبط برگزار شد.

در این همایش حسین‌آبادی، مدیرگروه رشته برق در دانشگاه آزاد اسلامی اراک، ضمن خیرمقدم به حاضرین،اساتید و کلیه شرکت کنندگان دراین همایش اظهارکرد: امیدواریم با برگزاری این همایش‌ها،هرچه بیشتر و بهتردر بالا بردن سطح علمی وانگیزه دانشجویان برای خدمت به مردم و جامعه موثر باشیم.

به گزارش ایسنا، پرفسور جهانگیر باقری در ادامه این مراسم با بیان اینکه انسان باید از کسی طلب کند که لایزال است، افزود: خادمان واقعی مردم، افکاری را پیگیری می‌کنند که رضایت خداوند را در برداشته باشد.

وی در این همایش تخصصی – آموزشی ضمن بیان تاریخچه بکارگیری رادار، کاربرد آن را در جنگ‌های الکترونیک، صنایع و کاربردهای دیگر علمی پژوهشی رادار را تشریح کرد.

باقری اظهار کرد: ما باید بکوشیم صمیمانه و بدون تکبر در خدمت خلق و خداوند باشیم و با بهره‌گیری درست از زمان و مدیریت صحیح و توجه هرچه بیشتر به جوانان و دانشجویان از فرار مغزها جلوگیری کنیم تا شاهد ایرانی آبادتر و موفق‌تر در زمینه‌های مختلف علمی پژوهشی، تحت رهبری ولایت فقیه باشیم.

گفتنی است در پایان جلسه جهانگیر باقری، پرسش‌های دانشجویان را در رابطه با موضوع همایش پاسخ داد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.