امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


چند سوال مهم پیرامون انتقال تیم نفت به اراک

چند سوال مهم پیرامون انتقال تیم نفت به اراک

کد مطلب: 24735 | تاریخ ارسال: 28 می 2011 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی ، در پی عدم پاسخگویی نماینده محترم شهر اراک به سوالات مرکزی دیلی در مورد انتقال تیم نفت تهران به شهر اراک و همچنین ایجاد جو توهین ، تهمت و افترا توسط یکی از سایتهای منتسب به این نماینده ، انتخاب نیوز هم سوالات خود را درباره این انتقال مطرح نمود:

متاسفانه طی چند روز گذشته گفتمان غیر اخلاقی و ناسالمی را در فضای اینترنتی استان مرکزی مشاهده کردیم که ما را بر آن داشت مجموعه ابهامات پیرامون انتقال تیم نفت به اراک بصورت سوال مطرح نموده و در این سایت منتشر نماییم.امیدواریم پاسخ قانع کننده نماینده محترم را بزودی از همین سایت برای تنویر افکار عمومی منتشر نماییم.

سوالاتی که در ذهن اکثریت شهروندان اراکی شکل گرفته است عبارتند از:

  1. در صورت توانایی این نماینده محترم و تیم مشاوران و همراهان ایشان! در مدیریت مشکلات یک تیم لیگ برتری در شهر اراک با این زیرساختهای ضعیف ورزشی بخصوص در بخش فوتبال ، چرا این توانایی را برای حل مشکلات تیمهای آلومینیوم و شن سا و همیاری خرج نکردند؟
  2. نقش جناب نماینده و همراهانشان در حل مشکلات تیمهای سابق شهر اراک و احیانا شکستهای فضاحت بار اخیر این تیمها چه بوده است؟
  3. گزینه ها ، توجیهات منطقی و دلایل کارشناسی آقای نماینده برای اصرار بر این انتقال کدامند؟
  4. چرا تیم مشاور ایشان هنوز در گمنامی بسر می برند و ایشان هنوز هم تمایلی به ارائه شفاف و با افتخار نام این کارشناسان مجرب و متعهد ندارند؟
  5. لطفا موارد مشابهی که این نماینده عزیز برای دفاع از حق مردم اراک و توسعه این شهر اینگونه وقت ، انرژی و توان گذاشته اند را نام ببرید…
  6. زیرساختهای فنی و عمرانی برای تمرین و مسابقات تیم نفت در اراک موجود هستند؟ آیا این زیرساختهای در حد استانداردهای لیگ برتر هستند؟
  7. با توجه به زیر بار نرفتن وزارت نفت برای پشتیبانی مالی از تیم نفت ( به تعبیر خودشان فوتبال حرفه ای ) از کدام محل قرار است هزینه های جاری این تیم تامین شود؟
  8. چه تضمینی هست که وزارت نفت دوباره تیمی را که صاحب امتیاز آن است به تهران و یا هر شهری دیگری منتقل نکند؟
  9. اگر سنبه جناب نماینده اینقدر پرزور است که می فرمایند چرا اجرای این دستور تا بحال اینقدر طول کشیده است و آیا ممکن است اهمال های مسئولین استان در این طولانی شدن موثر باشد؟چرا جناب نماینده صراحتا در مورد این مسائل سخن نمی گویند؟
  10. تضمین جناب نماینده برای تامین زودهنگام همه پیش نیازهای فنی و زیرساختی برای وجود یک تیم لیگ برتری در اراک چیست؟
  11. آیا تا بحال تبعات شکست احتمالی این تیم در رقابتهای لیگ برتر کارشناسی شده است؟چه تدابیری برای این کم اثر کردن تبعاتت محتمل بر ورزش حرفه ای در استان پیش بینی شده است؟
  12. دلایل عدم اقبال تماشاچیان اراکی به تیم همیاری چه بوده و چه تضمینی هست این عدم اقبال برای تیم نفت هم تکرار نشود و شرایط مشابه پیش نیاید؟
  13. تضمین آقای نماینده و سایر مسئولین استان برای اینکه از این تیم سوء استفاده تبلیغاتی شخصی نکنند چیست؟چرا باید در توجیهات جریانات منتسب به نماینده محترم از عبارت سود!!! استفاده شده است؟مگر هدف خدمتگذاری نیست؟
  14. در مورد این انتقال چقدر توجیه شدن و اقناع کادر فنی و بازیکنان و کادر مدیریتی تیم در نظر گرفته شده است و اصلا نظر ایشان مهم خواهد بود؟
  15. جناب نماینده وارد شدن به اینگونه مسائل اجرایی را در شان و حیطه وظایف نماینده می بینند؟اصولا وظیفه یک نماینده از نظر ایشان چه می تواند باشد؟
  16. اگر ایشان اینقدر می توانند با نامه نگاری برای استان و حوزه نمایندگی موثر باشند چرا سایر مشکلات حوزه نمایندگی خود را با نامه حل نکرده اند و در این میان نقش سایر مسئولان و مدیران استان چیست؟
  17. چرا تا کنون هیچگونه پاسخی از طرف نماینده محترم به اینگونه ابهامات داده نشده است؟آیا اقناع افکار عمومی و پاسخ به خبرنگاران و رسانه های ارتباط جمعی استان از اولویتهای نماینده محترم می باشد؟
  18. آیا اقدامات تخریبی منسوبان به نماینده گرانقدر نسیت به منتقدان و سایتها و وبلاگ های اراکی با اطلاع ایشان صورت گرفته؟پس از بالا گرفتن گفتمان نا سالم رسانه ای ایشان شخصی شدن پاسخ ها و اتهامات غیر اخلاقی برخی منسوبان به خود را محکوم نمی کنند؟

امیدواریم سایر رسانه ها اعم از مطبوعات ، سایتها و وبلاگ های استان مرکزی در راستای پاسخ گویی اقناعی به جامعه ، سوالات و ابهامات مردمی را به مسئولین منتقل نمایند و مسئولین هم با سعه صدر و اعتقاد و التزام به پاسخگویی شفاف بنیانهای اعتماد بین مردم و نظام اسلامی را تقویت کنند.یقینا در این شرایط است که زمینه بداخلاقی ، متهم سازی و انگ زدن از بین می رود و رقابتهای مخرب سیاسی به رفاقتهای سازنده برای ایران اسلامی بدل خواهد شد.

برای ورود به پایگاه خبری و تحلیلی انتخاب نیوز کلیک نمایید…

مطالب مرتبط :

فوتبال اراک و نفت مالی فوتبال…! + نظر سنجی

منافع مردم یا تعداد رای جناب آقای نماینده؟!!!

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.