امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


فوتبال اراک و نفت مالی فوتبال…! +  نظر سنجی

فوتبال اراک و نفت مالی فوتبال…! + نظر سنجی

کد مطلب: 24562 | تاریخ ارسال: 24 می 2011 | چاپ صفحه

امیدوارم در تصمیم سازی های خرد و کلان نمایندگان و مسئولین محترم استان و بخصوص شهر اراک پاسخ های مستدل و قانع کننده ای برای افکار عمومی داشته باشند تا نزد خداوند متعال هم رو سفید باشیم.از شما کاربر گرانقدر دعوت بعمل می آید در نظر سنجی مرکزی دیلی درباره انتقال تیم نفت به اراک شرکت فرمایید…

در ابتدا از شما بازدید کننده محترم تقاضا داریم نظر خود را در این نظر سنجی ثبت بفرمایید:

با انتقال تیم نفت به اراک

مشاهده نتايج

Loading ... Loading ...

اولا به نماینده محترم شهر اراک خسته نباشید عرض می کنم چرا که می توانستند بجای فعالیت و بقول خودشان نامه نگاری و پیگیری برای این حق از دست رفته که همانا حضور نماینده فوتبالی این شهر در لیگ برتر است ، کار دیگری انجام دهند و از این بابت که حداقل برای این شهر یک کاری می کنند ، فارغ از اینکه این کار چقدر در توسعه این شهر سهم دارد و مفید هست یا نه ، کمال قدردانی خود و همکاران را اعلام نمایم.

از همینجا اعلام می نمایم این نقد نه دلیل رقابت انتخاباتی دارد و نه سهم خواهی سیاسی چرا که بنده شرایط کاندیداتوری انتخابات مجلس را ندارم و البته توان پاسخگویی روز حسرت را در خود نمی بینم و نه از طرفی میزی را برای مدیر کل شدن و پیمانکار شدن نشان گرفته ام و حمایت از یک کاندیدا را هم آنقدر ارزشمند نمی بینم که بخواهم برای یکی از مشکلات درجه چندم استان وقت مخاطبان گرانقدر را بگیرم. عاجزانه تقاضا دارم تا پایان این مطلب عرایضم را مطالعه بفرمایید و قبل از حواله کردن ناسزا و یا ابراز هر گونه عکس العمل نرم و احیانا سخت ، کلاهتان را نزد وجدانتان قاضی بفرمایید و پس از اینکه وجدانا! سربلند بودید به فکر توجیه باشید و سیل اتهام و ناسزا را روانه این رسانه سراپا تقصیر بفرمایید.

براستی وظیفه یک نماینده چیست؟ مدتهاست که برخی نمایندگان مردم حتی یک نامه نگاری خود را در بوق و کرنا می کنند که ببینید فلان روز ، فلان درخواست بواسطه بهمان ارتباط اجرایی و اجابت شده و یا فلان کار را من انجام دادم که این نه به استان مرکزی و شهر اراک مربوط است و نه به فعالیت نماینده محترم بلکه یک اپیدمی در تمامی نقاط کشور است. امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوانند در دو خط و بصورت اجمالی پاسخ دهند که از نظر ایشان وظیفه یک نماینده چیست؟ در حوزه وظایف نمایندگی کدام کار مستحب است و کدام کار واجب و کدام عمل حرام؟ خوشبختانه نمایندگان محترم رسانه های مکتوب و غیر مکتوب را در اختیار دارند که می توانند افکار عمومی را نسبت به این مورد روشن نمایند و بدون شک این مهم یکی از گامهای بزرگ توسعه استان و شهر اراک خواهد بود…

یقینا نماینده محترم به این اجتهاد رسیده اند که آوردن یک تیم به اراک چقدر برای استان حیاتی و تعیین کننده است اما سوال اساسی اینجاست که چرا باید نقطه اثر فعالیتها و رایزنی های سیاسی وکلای مردم روی مواردی باشد که خروجی تبلیغاتی انفجاری دارند و اصولا زمانهای خاصی مانند چند ماه مانده به انتخابات برای اینگونه فعالیتها انتخاب می شوند؟ گرچه عده ای عقیده دارند انجام اینگونه فعالیتهای هدفمند تبلیغاتی بدون توجه به اینکه اصلا چقدر این وقت گذاشتن و هزینه دادن برای موکلانشان مهم و حیاتی است صورت می پذیرد. سوال اساسی اینجاست که طبق کدام نظر افکار سنجی و بالتبع نیاز سنجی این اجتهاد حاصل شده است که یک تیم ارزش اینهمه وقت گذاشتن و به زعم خودشان جنگیدن و هزینه دادن را دارد؟

اگر قرار باشد موکلان دوباره وکالت نامه نمایندگی را برای یک نمانده امضا کنند باید نسبت به هوش سیاسی و صداقت و امانتداری وی اطمینان حاصل نمایند چرا که دوباره قرار است برای چهار سال وکالت دهند تا نماینده منتخب از طرفشان نظر بدهد ، حرف بزند و قانون تصویب کند. نمایندگان فعلی استان که در امانتداری و صداقتشان شکی نیست باید پایبندی شان به اصول و ثابت قدمی و تعهدشان را در خدمت به خلق ، در عمل هم ثابت کنند و برگ زرین دیگری را در افتخارات استان منسوب به امام خمینی ثبت نمایند.

برای اثبات عملگرایی هوشمندانه لازم نیست هزینه های میلیونی صورت گیرد و ویژه نامه و سی دی منتشر و سخنرانی ها انجام شود بلکه وقتی توجیه تصمیمات برای مردم صورت پذیرد و فرایند کارشناسی و نیاز و اولویت سنجی بگونه ای کاملا صادقانه برای مردم تشریح شود ، جامعه بصورت خودکار و بسیار منطقی به هوشمندی و تعهد و تخصص نماینده خود پی می برد و بدون شک حمایتهای عام و خاص هم با شدت بیشتری از اقدامات سازنده در جامعه صورت خواهد پذیرفت که امیدواریم در این مورد خاص یک نمونه برای سایر تصمیم سازی ها در استان توسط این نماینده مخلص و اصولگرا ارائه شود. مردم حق دارند بدانند چرا از بین مشکلات و کاستی های نظارتی در حوزه های مدیریت اقتصاد ، سیاست و فرهنگ و اجتماع استان مرکزی و شهر اراک چطور یک نماینده اولویت را به پیگیری انتقال یک تیم ورزشی به شهر خودش ترجیح می دهد؟

از طرفی وقتی کسی روی نتیجه کاری اینقدر مانور می کند یعنی برای آن کار وقت گذاشته در غیر اینصورت و در حالیکه وقتی صرف این کار نشده مصداق بارز فریب افکار عمومی به دهن متبادر می شود ولی با فرض اول و مجددا با فرض اینکه آن فرد وکیل موکلان متعددی باشد که اتفاقا مشکلات متنوع و مبتلابهی هم دارند اهمیت توضیح دادن نحوه به اشتهاد رسیدن برای صرف وقت مردم برای یک کار که ممکن هم هست چندان ضروری نباشد ، دو صد چندان می شود. بنظر می رسد بررسی شرایط این اجتهاد را به پاسخ نماینده محترم وا گذاریم و البته وجدان و هوش مخاطبان گرانقدر و الباقی موارد با فرض حیاتی بودن موضوع انتخاب شده ، مطرح و ارائه می گردد.

وقتی می خواهیم به وضعیت فوتبال استان بپردازیم ، هر انسان عاقل و منطقی نیاز به دانستن سابقه فوتبال در این استان و بخصوص در سالهای اخیر دارد. یعنی وقتی مدعی می شویم که فلان اتفاق را بوجود آورده ایم ، باید دید در سلسله وقایع قبلی مرتبط چه نقشی را داشته ایم؟ چرا باید الان که نزدیک انتخابات مجلس است این ایده به دهنتان خطور کند که الان همه چیز در استان درست است و ورزش اراک رو به راه ترین حالت ممکن را دارد و تنها حضور یک تیم لیگ برتری می تواند ستاره موفقیتهای تربیت بدنی و ورزش استان را درخشان تر کند؟چه ضمانتی برای موفقیت این تیم در استان مرکزی و شهر اراک از طرف این نماینده محترم ارائه می شود؟

بدون شک شهروندان ورزش دوست استان مشتاقند بدانند در فرایند شکل گرفتن ، مدیریت ، تغییر نام و شکست تیمهای متعدد اراکی ، نمایندگان استان چه نقشی داشته اند؟ اگر نقش موفقی داشته اند چرا الان شاهد چنین وضعیتی هستیم که یک تیم دسته یکی برای تامین مخارجش باید کاسه گدایی دست بگیرد و البته با تمام تلاشها هنوز هم بخش عمده ای از مشکلات باقی است؟ و اگر هم موفق نبوده اند چرا اصرار می کنید که یک تیم دیگر را به سرنوشت همیاری ها دچار کنید؟ مگر نفت چه امتیازی بر همیاری دارد؟آیا بررسی های لازم درباره شرایط تیمهایی با وضعیت مشابه انجام شده است؟

مگر جز اینست که نه بازیکنان و نه مربیان و نه مدیریت تیم و باشگاه از آمدن به اراک ناراضی هستند و خود را متعلق به این شهر و این استان نمی دانند؟ مگر نه اینست که زیرساخت برای تمرین متوسط ( و نه ایده آل ) یک تیم لیگ برتری در این شهر مهیا نیست؟ چرا اینقدر بر این تصمیم غیر کارشناسی اصرار می کنید؟ اکنون که وزارت نفت هم از پرداخت هزینه های این تیم سر باز زده بهتر نیست و غرور را کنار بگذاریم و این تصمیم اشتباه را عملی نکنیم و برای ورزش استان در آینده نزدیک بحران آفرینی ننماییم؟ اگر توانی هست برای موفقیت و پدیده شدن همیاری در لیگ دسته یک و صعود آن به لیگ برتر هزینه کنیم…

اگر می گوییم بیش از این آبروی اراکی ها را نبریم برای تهرانی ها دایه مهربان تر از مادر شدیم؟ اصلا به ما چه ربطی دارد که این آش دهن سوز تیم نفت قسمت کدام استان و کدام شهر آبادی می شود. کدامیک از این نقدها بر رفتن تیم نفت به یک شهر خاص تاکید داشت که اینگونه منتقدانتان را محکوم می کنید؟ منتقدان این انتقال بر این باورند که نفت نباید به اراک بیاید و البته دلایل منطقی و کارشناسی هم دارند که حتی این نماینده محترم حاضر نشده آنها را بشنود چه برسد به اینکه بر سر منطقی و عقلانی بودن نظر و عقیده اش بحث کند و جامعه را قانع نماید. حالا هر جای دیگر که می خواهد برود مهم نیست فقط مهم اینست که چرا نباید از تیم بومی خود حمایت کنیم که بتوانیم پرورش استعدادهای ورزشی این شهر را شاهد باشیم نه اینکه فقط به فکر ژست ها و مصاحبه ها و عکس های یادگاری برای انتخابات باشیم و برایمان مهم نباشد عاقبت محتوم این تیم چه ضربه بزرگی به ورزش و علاقمندان فوتبال در استان می زند؟

اینکه برای نفت هم دلسوزی کنیم که تماشاگر دارد یا نه و اینکه چند تیم برای تهرانی ها کافی هست یا نیست پرسشها و موارد انحرافی است که برای کمرنگ کردن ابهامات واقعی این موضوع مطرح می شود. چرا که هیچ تضمینی برای موفقیت این تیم در اراک وجود ندارد و اگر کسی هم قرار نیست در این زمینه قولی بدهد یا ضمانتی بکند بهتر نیست همین یکی و نصفی عزم راسخ را خرج همیاری کنیم که به زحمت در لیگ دست یک ماندنی شد و حداقل در جدول رقابتها وضعیت این تیم را تغییر داد؟ سوال دیگری که مطرح می شود اینست که چرا حمایتها از این تیم کمرنگ تر شده است؟ آیا باید این تیم نابود شود تا توجیهی برای حضور نفت در اراک باشد؟ آیا مردم و علاقمندان فوتبال دوست حاضر نیستند پرشور و پر علاقه تیم بومی شهرشان که روی نوار موفقیت است را تشویق کنند؟ اگر تیم همیاری تماشاچی ایده آلی ندارد مربوط به آمدن تیم نفت است یا باید پاسخ را جای دیگری جستجو کرد؟

فارغ از آرایش انتخاباتی رسانه های وابسته به کاندیداهای انتخابات مجلس و تلاش این عزیران برای مصادره اعتماد و تحسین مردم نسبت به برخی فعالیتهای انجام شده باید دقت کرد در کجا بیان مشکلات و راهکارها بصورت منطقی صورت می پذیرد که این نشان از عزم این رسانه ها در خدمتگذاری صادقانه به مردم و نظام دارد. کما فی السابق منتظریم در رسانه های جدیدالتاسیس اینترنتی استان نشانی از بیان مشکلات اجتماع و انتقادات سازنده و البته شفاف و همچنین ارائه راهکارهای منطقی و کارشناسی برای حل مشکلات عدیده استان بیابیم. انشاء الله…

ارادتمند – مدیر مسئول مرکزی دیلی

مطالب مرتبط :

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.