امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



خواهش عاجزانه نفتی ها از مسئولین ورزش و سیاست

کد مطلب: 24508 | تاریخ ارسال: 23 می 2011 | چاپ صفحه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وبلاگ باشگاه فرهنگی ورزشی نفت تهران ، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: «از مسئولان خواهش می‌کنم با انتقال این تیم به اراک آن را به سرنوشت پیکان و پاس دچار نکنند.»

حسین فرکی پس از برتری یک بر صفر برابر شاهین بوشهر در نشست خبری گفت: «برای ماندن در لیگ برتر نذر و نیاز کرده بودیم و خوشحالیم که دعایمان مستجاب و این تیم در لیگ برتر ماندنی شد. توپی که در دقیقه 92 وارد دروازه شد خواست خدا بود. بعد از آنکه اعلام شد تیم به اراک منتقل می‌شود دچار حاشیه شده‌ایم و خیلی کار کردیم تا بازیکنان را به روال گذشته خود بازگردانیم.»

وی ادامه داد: «اگر این اتفاق برای نفت پیش نمی‌آمد اکنون نفت تهران در انتهای جدول نبود و در دقیقه 92 در لیگ ماندگار نمی‌شد ما شرایط بهتری پیدا می‌کردیم. با این حال از مسئولان خواهش می‌کنم نفت را به شهر دیگری منتقل نکنند سرنوشت تیم پاس و پیکان را نگاه کنید این تیم‌ها اکنون به دسته یک سقوط کردند نفت را به سرنوشت این تیم‌ها دچار نکنید. بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شاهین مردانه مقابل ما بازی کرد اما خواست خدا بود که ما پیروز شویم.»

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.