امروز امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Tuesday, May 14, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


بیانیه مديركل ارشاد اسلامي استان به مناسبت روز روابط عمومی

بیانیه مديركل ارشاد اسلامي استان به مناسبت روز روابط عمومی

کد مطلب: 24337 | تاریخ ارسال: 19 می 2011 | چاپ صفحه

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي گفت: اهميت قائل شدن براي روابط عمومي‌ها بايد از مرحله شعار به عمل برسد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاري فارس از اراك، مصطفي مشايخي در بيانيه‌اي به مناسبت 27 ارديبهشت روز روابط عمومي و ارتباطات آورده است: روابط عمومي مدون و برنامه‌ريزي شده يكي از ابزارهاي قوي مديريت افكار است و اهميت قائل شدن براي روابط عمومي‌ها بايد از مرحله شعار به عمل برسد.
وي تصريح كرد: روز ارتباطات و روابط عمومي فرصت مغتنمي براي تبريك بر تمام جان‌هاي مسئوليت‌شناس و بيداري است كه در اين عرصه‌ها چه در امر آموزش و تربيت و چه مديريت و چه كارشناسي و اجرا تلاش و تكاپو دارند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي تاكيد كرد: روز ارتباطات و روابط عمومي فرصتي براي بازبيني انتقادي، هوشمندانه و منصفانه در راه‌هاي طي شده، فراز و نشيب‌هاي فراوان آن و نيز ترسيم چشم‌اندازي روشن از آينده كه مي‌بايد و مي‌تواند در خور شأن و منزلت انسان امروز، طراحي و تدبير شود.
مشايخي افزود: با پيچيده‌تر شدن سازمان‌ها و فناوري‌هاي ارتباطي نياز به ساماندهي اين فرآيندها بيش از پيش احساس مي‌شود و نقش جديد روابط عمومي‌ها از دل اين پيچيدگي‌هاست كه رخ نموده است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مركزي در ادامه گفت: روابط عمومي مدون و برنامه‌ريزي شده يكي از ابزارهاي قوي مديريت افكار است، روابط عمومي به عنوان اصلي‌ترين حلقه ارتباط بين مديران و كاركنان، مسئوليت خطيري در فرآيند دسترسي مديران و افكار جمعي كاركنان دارند.
مشايخي اظهار داشت: محور اساسي كار روابط عمومي كسب منافع براي كل سازمان است نه براي شخصي كه در رأس هرم سازمان قرار گرفته است، بنابراين بايد به روابط عمومي و كاركردهاي آن، بهتر و منطقي‌تر نگاه كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.