امروز امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 11, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



مهمترین چالش شورا عدم اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک

کد مطلب: 24317 | تاریخ ارسال: 18 می 2011 | چاپ صفحه

رییس شورای شهر اراک گفت: عدم اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک مهمترین چالش پیش روی شورای شهر است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، محمد‌حسن احمدی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شوراهای شهر سنجان و کرهرود، با بیان این مطلب افزود: با توجه به الحاق سنجان و کرهرود به اراک‌، چالش‌ها و مشکلات موجود در میان این سه شهر با یکدیگر در ارتباط است و باید شوراها به صورت متحدانه در زمینه پیگیری مطالبات مردم‌ اقدام کنند.

وی با اشاره به چالش‌های پیش روی شوراها بیان کرد: عدم واگذاری اختیارات و کمبود اعتبارات، چالش‌هایی است که شوراها در سراسر کشور با آن روبرو هستند و اگر اعضای شورای شهر سنجان و کرهرود و اراک با یکدیگر در راستای منافع مشترک هم صدا شوند می‌توان به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه عدم اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک‌، مهمترین چالش پیش روی شوراهای شهر سنجان‌، کرهرود و اراک است، تصریح کرد: اراک در بحث سرطان در کشور حرف اول را می‌زند و صنایع آلاینده نیز همواره مشکلات زیادی را برای اراک بوجود می‌آورند اما، این صنایع ارزش افزوده‌ای را برای اراک به همراه ندارند.

احمدی گفت: شوراهای اراک‌، سنجان و کرهرود باید با یکدیگر هم صدا پیگیر مطالبات مردم باشند و مسوولین نیز باید دراین رابطه پاسخ گو باشند.

رییس شورای شهر اراک تاکید کرد: 80 درصد طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک روی زمین مانده است که‌ باید تفاهم نامه‌ای دراین زمینه منعقد شود تا پیگیر این موضوع باشیم.

به گزارش ایسنا، حیدری‌، یکی از اعضای شورای شهر سنجان نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر شهرک علی ابن ابیطالب شهر اراک تغییرات چندانی در طول سال‌ها نداشته است و در این شرایط آیا شهرداری اراک توان خدمات رسانی به سنجان وکرهرود را نیز دارد یا آنکه آنها تبدیل به حاشیه‌هایی همچون شهرک علی ابن ابیطالب می‌شوند.

عباس رسولی کرهرودی‌، عضو شورای شهر کرهرود نیز در این ارتباط گفت: در طول سالیان دراز گذشته همواره مسوولین، سنجان و کرهرود را به عنوان فیلتر‌های شهر اراک معرفی می‌کردند در حالی که باید برای باغ های این دو شهر تصمیم گیری شود تا نابود نشوند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.