امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حمله دوباره به میرحسین موسوی و خاتمی

کد مطلب: 2428 | تاریخ ارسال: 4 جولای 2009 | چاپ صفحه

مدیر مسئول روزنامه کیهان، در یادداشتی اقدام میر حسین موسوی برای تشکیل حزب را غیر قانونی دانسته است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان، در یادداشتی اقدام میر حسین موسوی برای تشکیل حزب را غیر قانونی دانسته است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از«فردا» حسین شریعتمداری در یادداشت امروز کیهان با تیتر« حزب یا ستون پنجم؟!» بار دیگر اتهامات چند روزه اخیر علیه موسوی را تکرار کرده و وی را فاقد صلاحیت برای تشکیل حزب قانونی در کشور دانسته است.

شریعتمداری در بخشی از این یادداشت نوشته است: این روزها جريان آلوده اي كه براساس شواهد و اسناد موجود براي قانون شكني، قتل مردم بي گناه، غائله آفريني، غارت اموال عمومي و تضعيف اقتدار نظام اسلامي مأموريت بيروني داشتند بعد از ناكامي توأم با رسوايي در اجراي ماموريت ياد شده، به جاي آن كه توبه كنند و عذر تقصير به پيشگاه خدا و خلق خدا آورند پرده ديگري از توطئه مورد اشاره را به ميدان آورده اند.

مدیر مسئول کیهان همچنین در بخش دیگری از یادداشت خود آورده است: موسوي اگرچه در بيانيه اخير و پرتناقض خود، بخش ديگري از مأموريت ديكته شده بيروني را -همانگونه كه از قبل پيش بيني شده بود- به اجرا درآورده است ولي اين بيانيه با هدف ديگري نيز منتشر شده است كه فرار از مجازات قطعي به جرم قتل انسان هاي بي گناه، برپايي آشوب و بلوا، اجير كردن اراذل و اوباش براي تعرض به جان و مال و ناموس مردم، همكاري آشكار با بيگانگان و ايفاي نقش ستون پنجم آمريكا در داخل كشور و دهها جرم مشهود ديگر از جمله آنهاست. جنايات هولناك و خيانت آشكاري كه متهمان اصلي آن از جمله موسوي و خاتمي بايد در دادگاهي علني و در مقابل چشم مردم مظلوم و خونخواه پاسخگوي آن باشند.

وی ادامه داده است: تاسيس حزب تابع قوانين تعريف شده اي است كه سلامت سياسي اعضاي اصلي و تشكيل دهنده حزب از جمله شرايط آن است. بنابراين حزبي كه آقاي موسوي در بيانيه اخير خود از تلاش براي تاسيس آن خبر داده است نمي تواند قانوني باشد زيرا اعضاي اصلي آن نظير ميرحسين موسوي و محمد خاتمي به ارتكاب جرايمي كه در بند پيشين مورد اشاره قرار گرفت متهم هستند. از اين روي بعيد نيست موسوي و حلقه پيراموني او كه قانون ستيزي ويژگي شناخته شده و بارز آنهاست، حزب مورد نظر را بدون مجوز قانوني تشكيل دهند. در اين صورت نام واقعي آن «ستون پنجم دشمن» خواهد بود، ترجمان ديگري از «آتش زير خاكستر فتنه» و چاره آن، اين سخن حضرت امير عليه السلام كه چشم فتنه را بايد كور كرد.

ادعای تشکیل حزب توسط میر حسین موسوی و استناد به بیانیه اخیر میرحسین موسوی در حالی است که در بیانیه مذکوراشاره ای مستقیم به تشکیل حزب نشده و تنها به پی گیری برخی موارد از طریق تشکیل جمعیتی حقوقی تاکید شده است.«گرو‌هی از نخبگان بر سر آنند که گرد هم آیند و با تشکیل جمعیتی قانونی صیانت از حقوق و آرای … مردم در انتخابات گذشته را از طریق انتشار مدارک و اسناد … و تخلف‌های انجام گرفته و نیز رجوع به محاکم قضایی پیگیری کنند و نتایج آن را مستمرا به اطلاع عموم مردم برسانند. اینجانب نیز به این جمع می‌پیوندم.»

اما «بولتن نیوز» از سایت های حامی دولت، خبر داده که میر حسین موسوی به اتفاق چند تن از اعضای ستاد انتخاباتي اش مشغول رايزني براي ايجاد يك حزب سياسي است. گفته مي شود زهرا رهنورد ، شريف زادگان، قربان بهزادیان نژاد ،عليرضا بهشتي شيرازي و ابولفضل فاتح از اعضا مركزي حزب ميرحسين موسوي خواهند بود.

در شرایطی که روزنامه کیهان امروز میرحسین موسوی را تلویحاً جنایتکار جاسوس دشمنان خوانده و رجانیوز، سایت حامی دولت با بردن موسوی در ردیف بنی‌صدر و مسعود رجوی، توهم میرحسین را از این دو تن بیشتر خوانده، خود مسعود رجوی نیز بیکار ننشست و با انتشار بیانیه شدید اللحنی، به شدت به موسوی و خاتمی حمله کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار “آینده”، سرکرده گروه تروریستی مجاهدین خلق در این بیانیه پس از طعنه به دیدار دکتر احمدی‌نژاد با کارکنان وزارت اطلاعات به خاتمی و موسوی حمله کرد و گفت: «خيانت‌پيشه، با اعلام وفادارى مجدد به نظام مقدس و اينكه همواره عاشق و فرزندمخلص امام و نظام است، بار ديگر به حاكميت مردم و آرمان شعلهور آزادى خنجر كشيد، خواستار پايان اعتراض‌هاى خيابانى شد و گفت: «ما رهبرى را دوست داريم و نسبت به ايشان علاقه داريم»

امروز هم متأسفانه موسوى، از درخواست ابطال انتخاباتى كه هنوز هم آن را نامشروع و پرتقلب مى‌داند، كوتاه آمد. از يكسو به نعل زد كه: از اين پس دولتى خواهيم داشت که اكثريت جامعه آن را نمىپذيرد و فاقد مشروعيت سياسى است و بيم آن مى‌رود که بر اثر ضعف‌هاى بى‌شمار… در ورطه امتياز دادن به بيگانگان بيفتد كه ما از آن به‌شدت واهمه داريم.»

مسعود رجوی از احترام موسوی به قانون اساسی به عنوان بزرگترین میثاق و مخالفت او با شعارهای ساختارشکنانه، جمله صریح موسوی مبنی بر این که «ماجراى ما، هر چقدر تلخ، يک اختلاف خانوادگى است که اگر خامى کنيم… بهزودى پشيمان خواهيم شد». را شاهد بی‌خاصیت بودن راه موسوی دانسته است.

این چهره مغضوب ملت ایران در پایان با انتساب عبارات زشتی به شیوه حاکمیت در جمهوری اسلامی، جوگیر شده و خطاب به مردم معترض نتایج انتخابات که بر خلاف خواسته رجوی و اربابانش در انتخابات 22 خرداد شرکت کرده‌اند، دستور‌العمل صادر کرده و در کمال تواضع! گفته: هركس كه در ايران زمين خواهان حاكميت جمهور مردم ايران است، با ماست!

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.