امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پایان مسابقات علمي بنياد چمران دانشگاه تفرش

کد مطلب: 24264 | تاریخ ارسال: 18 می 2011 | چاپ صفحه

مسابقات علمي بنياد شهيد چمران دانشگاه تفرش با معرفي تيم‌هاي برتر دراين دانشگاه به كار خود پايان داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از روابط عمومي دانشگاه تفرش، سرپرست دانشگاه تفرش در آيين اختتاميه اين دوره از مسابقات گفت: ارتقاي سطح فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي اولويت اساسي اين دانشگاه در سال جاري است.
احمدرضا رباني افزود: اين مسابقات درسطح منطقه‌اي و با هدف ارتقاي سطح روحيه دانشجويان و سوق دادن آنها به فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي در اين دانشگاه برگزار شده است.
در پايان اين دوره از مسابقات، در بخش پل ماكاروني تيم دانشگاه تفرش مقام نخست و تيم‌هاي دانشگاه صنعتي اراك به ترتيب دوم وسوم شدند.
در بخش سازه نجات تخم‌مرغي نيز تيم‌هاي دانشگاه تفرش به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم اين دوره از مسابقات را كسب كردند.
در بخش رباتيك در ليگ (مسيرياب ويژه) تيم psap‌ از (پژوهش‌سراي انديشه پويا تهران) مقام اول و تيم‌هاي پارسيان 2 و پارسيان 1 از دانشگاه علمي ـ كاربردي زنجان به ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم اين دوره از مسابقات را كسب كردند و در ليگ ميكروماوس از سياوش حيدرزاده و عليرضا فريزان از دانشگاه تفرش تقدير شد.
در مسابقات علمي بنياد شهيد چمران دانشگاه تفرش كه به همت بسيج دانشجويي امام صادق (ع) اين دانشگاه برگزار شد، 90 دانشجو در قالب 22 تيم از دانشگاه‌هاي سراسر كشور به مدت يك روز در سه بخش رباتيك، پل ماكاراني و سازه نجات تخم مرغي با يكديگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.