امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری جشنواره جابربن حيان در استان مركزي

کد مطلب: 24176 | تاریخ ارسال: 16 می 2011 | چاپ صفحه

رئيس گروه تكنولوژي در گروه‌هاي آموزشي ابتدائي آموزش و پرورش استان مركزي با اشاره به برگزاری جشنواره جابربن حيان در استان مركزي، گفت: هدف از برگزاري اين جشنواره، نهادينه كردن تحقيق و پژوهش در دانش آمنوزان دوره ابتدايي است.

به گزارش مرکزی دیلی ، حميدرضا سلطاني، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه مركزی، افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره، نهادينه كردن تحقيق و پژوهش و ايجاد حس كنجكاوي براي بالا بردن قدرت تفكر و حل مساله در دانش آموزان در مقطع ابتدايي است.

وي بيان كرد: در اين جشنواره سعي بر اين است تا دانش آموزان در مقطع ابتدايي در درس علوم با بحث جمع آوري اطلاعات، نمونه گيري آزمايش و تهيه پروژه‌هاي علمي آشنا شوند.

اين مقام مسوول عنوان كرد: جشنواره جابر بن حيان در 15 شهرستان از استان مركزي كه در هر شهرستان در 2 مدرسه و در شهر اراك در 4 مدرسه (مبعث، شكوفهَ‌هاي ايثار، پور مهدي و كاظم ميثمي) در حال برگزاري است.

وي اظهار كرد: در اين جشواره 300 طرح از كل استان شركت کردند كه اين طرح‌ها هم اكنون در مدرسه خاكباز در شهر اراك براي بازديد عموم داير است.

رئيس گروه تكنولوژي در گروه‌هاي آموزشي ابتدائي آموزش و پرورش استان مركزي در پايان خاطرنشان كرد: امروز بيست و پنجم ارديبهشت ماه مراسم اختتاميه اين جشنواره در مدرسه خاكباز شهرستان اراك برگزار خواهد شد كه در اين مراسم شوراي داوري بهترين طرح ها را انتخاب و به جشنواره كشوري ارسال خواهند كرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.