امروز امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 10, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



یک وبلاگ اراکی:لزوم تغییر مدیریت کلان استانی

کد مطلب: 2417 | تاریخ ارسال: 4 جولای 2009 | چاپ صفحه

در روزهای آینده دوره جدید دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد آغاز به کار خواهد کرد و مردمی که در انتخابات ۲۲ خرداد حماسه ای بزرگ را آفریدند توقع دارند که انتظارات و مطالبات بر حق آنها توسط کارگزارانی پاک دست و مردمی برآورده شود .

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از یک وبلاگ اراکی ، در روزهای آینده دوره جدید دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد آغاز به کار خواهد کرد و مردمی که در انتخابات ۲۲ خرداد حماسه ای بزرگ را آفریدند توقع دارند که انتظارات و مطالبات بر حق آنها توسط کارگزارانی پاک دست  و مردمی برآورده شود .
متاسفانه هر چند تلاش های خوبی در چند سال اخیر در استان مرکزی انجام شده است اما هیچ کدام از آنها نتوانسته است آنطور که باید باشد در چارچوب دیدگاهها و سیاست های دکتر احمدی نژاد تحقق یابد.
ضعیف بودن تیم مدیریتی استان و نفوذ برخی نیروهایی که سوابق و شایستگی های آن برای بسیاری در هاله ای از ابهام قرار دارد از جمله این انتقادات است . بخصوص این امر در تیم دوم که با سرعت جایگزین اولی شد، مشهود است . حالا که نوبت کار و خدمت رسانی و نوکری مردم است
باید مدیریت استان به دست کسانی سپرده شود که با سوابق مشخص و شایستگی اثبات شده سال ها در این استان برای انقلاب و اهداف متعالی آن زحمت کشیده اند. تاریک و روشن اراک پیشنهاد می کند که نیروها و فعالان ستادهای مختلف دکتر احمدی نژاد در استان کسی را برای استانداری معرفی کند که دارای ویژگی زیر باشد :
۱- بومی استان مرکزی باشد زیرا فقط کسی می تواند مشکلات استان را بفهمد که سالها در استان حضور فعال داشته باشد.
۲-  احمدی نژادی به معنای کامل کلمه باشد . نمی شود کسی که مدیریت کلان استان به دست وی سپرده می شود اعتقادی به سیاست های دکتر نداشته باشد .
۳- با مینی بوس نیرو و مسئول وارد استان نکند . کسانی با مدرک دیپلم را به مسئولیت های بزرگ نگمارد.
۴- مردمی باشد و دسترسی مردم در محل کار و زندگی و اجتماع به وی آسان باشد نه این  که مردم برای یک دیدار ساده ماهها در انتظار بمانند.
۵- …
یک سئوال :
به نظر شما افرادی مثل … هنوز در قد و قواره استانداری نیستند ؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.