امروز امروز : پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Thursday, May 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سفر قریب الوقوع مقامات ارشد کشور به استان

کد مطلب: 24161 | تاریخ ارسال: 15 می 2011 | چاپ صفحه

بر اساس اخبار دریافتی شنیده می شود بزودی تعدادی از مقامات ارشد کشوری به منظور افتتاح رسمی طرح سد کمال صالح به اراک سفر خواهند کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وبلاگ اراک 7 ، بر این اساس از مسئولان استانی شنیده شده است که احتمالا رئیس جمهور یا معاون اول وی در روزهای پایانی هفته جاری به وسیله یک فروند هواپیما وارد اراک شده و سپس به وسیله یک فروند بالگرد به سد کمال صالح عزیمت و رسما این سد را به بهره برداری خواهند رساند.

سد کمال صالح از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان مرکزی در سال ۷۹ بود که با اجرای این طرح با هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومانُ آب مورد نیاز شهر اراکُ شازندُ مناطقی از استان لرستان، تعدادی از واحدهای صنعتی استان مرکزی تامین خواهد شد.

در سفر دور سوم دولت به استان مرکزی مقرر بود این سد با حضور رئیس جمهور به بهره برداری برسد ولی به دلیل آماده نبودن این سد و با وجود تبلیغات گسترده صورت گرفته از سوی مسئولان استان در نهایت افتتاح سد کمال صالح در این سفر به انجام نرسید.

در هفته های اخیر با ورود آب این سد به بخشی از شبکه آب شرب شهر اراک هم اینک برخی از مناطق این شهر از آب سد کمال صالح که از استاندارد بالایی برخوردار است استفاده می کنند.

سد کمال صالح در هفته جاری رسما به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.