امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اجرای 125 طرح تحقیقات کشاورزی در استان مرکزی

کد مطلب: 24129 | تاریخ ارسال: 14 می 2011 | چاپ صفحه

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی از اجرای 125 طرح تحقیقاتی کشاورزی طی سال جاری در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، حمید رضا میرداوودی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 992 میلیون ریال به منظور افزایش بهره وری و توسعه پایدار در کشاورزی استان مرکزی اجرا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: طرحهای تحقیقاتی مذکور در زمینه اصلاح بذر، آب و خاک، فنی مهندسی، آبخیزداری، گیاه پزشکی، دامپروری، منابع طبیعی، گل و گیاهان زینتی، لوبیا، انار و انجیر می باشند.

میر داوودی  در ادامه از فعالیت 67 محقق در مرکز تحقیقات کشاورزی استان خبر داد و افزود: این مرکز هم اکنون دارای 8 ایستگاه تحقیقاتی است که بستر لازم برای انجام طرح های تحقیقاتی را در زمینه های مختلف فراهم کرده است.

وی، تولید بذر اصلاح شده، افزایش عملکرد تولید، کاهش هزینه ها، تولید محصول سالم، صرفه جویی در مصرف آب و سازگاری با شرایط خشکی را از جمله دستاوردهای طرحهای تحقیقاتی عنوان کرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.