امروز امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 06, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


برگزاری همايش تخصصي نانوتكنولو‍‍ژي و كاربردهاي پزشكي آن در اراك

برگزاری همايش تخصصي نانوتكنولو‍‍ژي و كاربردهاي پزشكي آن در اراك

کد مطلب: 23425 | تاریخ ارسال: 28 آوریل 2011 | چاپ صفحه

نخستين همايش تخصصي نانو تكنولوژي و كاربردهاي آن در علوم پزشكي روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشكي سردشت اراك برگزار شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا ، يك متخصص بيوشيمي باليني در اين همايش گفت: طي چند دهه اخير جهان با سرعت شتاباني به سوي دانش هاي نوين پيش رفته و فناوري نانو يكي از اين دريچه هاي دانايي است كه در راستاي خدمت به بشريت است.
دكتر ‘افشين محسني فر’ افزود: شناخت اين دانش و به كارگيري درست آن در حوزه سلامت انقلابي در نحوه و شرايط كيفي زيستي انسان ايجاد مي كند كه بايد روش هاي كاربردي آن به سرعت در علوم پزشكي كشور جايگاه خود را بيابد.
وي افزود: فناوري نانو دريچه اميد بخش جديدي را در علوم زيستي و پزشكي باز كرده كه مبناي تحول زيربنايي در تمامي حوزه هاي زندگي است.
يك متخصص فيزيك پزشكي نيز در اين همايش گفت:نانوسيستم ها نقش مهمي در انتقال دارو دارند كه آشنايي كادرهاي پزشكي و درماني با نحوه عملياتي اين سيستم ها الزامي است.
دكتر ‘هما سليماني’ ابراز اميدواري كرد: درسايه استفاده از مواد و ابزارها در اندازه نانو ارتقاي شاخص هاي سلامت را در كشور شاهد باشيم.
آشنايي با فناوري نانو،نانو حسگرهاي زيستي،سيستم هاي انتقال دارو (نانو سيستم ها) و معرفي بافت از محورهاي اين همايش علمي بود كه با حضوربيش از يكصد نفر از روساي شبكه هاي سلامت شهرستانها و مسوولان بهداشتي و درماني و پزشكان استان مركزي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.