امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



جناب نماینده! راه غزه نزدیک تر است یا بحرین؟!!!

کد مطلب: 23187 | تاریخ ارسال: 24 آوریل 2011 | چاپ صفحه

آقای ” ف متولد شازند و ساکن اراک ” طی ایمیل به مرکزی دیلی نسبت به عملکرد ضعیف انقلابی نمایندگان مجلس در حمایت از مردم مظلوم بحرین اعتراض داشته اند. در این نامه می خوانیم :

این آیه ای از کلام الله است که می فرماید تمامی شما نسبت به هم مسئول هستید.از اینکه در این فضای بلبشوی انتخابات یک رسانه پیدا شد که نسبت به ارزشهای انقلابی و اسلامی و ایرانی تذکر بدهد بسایر خوشوقتم و بسیار امیدذوار شدم که این رسانه متعلق به استان زادگاه بنده بوده است.امیدوارم در این راه ثابت قدم و موفق باشید و از هیچ تهدید و ارعابی نهراسید چرا که وعده خدا همیشه با مومنان است.

بنده بعنوان یکی از موکلان نمایندگان مجلس که هم نسبت به رای خود و هم نسبت به مسلمانی و تشیع و ملیت ایرانی خود مسئولیت احساس می کنم یک تذکری را بصورت برادرانه به نمایندگان مجلس می دهم که امیدوارم حداقل بواسطه این رسانه که بدون شک مسئولین و مدیران استان آن را می خوانند داده باشم و باز هم امیدوارم مفید فایده افتد.

در مدت زمان حمله بی رحمانه رژیم سراپا تزویر و جور صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه تعدادی از نمایندگان مجلس منجمله یکی از نمایندگان استان مدام اعلام کرد که امروز می خواهیم از طریق مصر به غزه برویم و فردا می گفت دیروز نشد ولی دیگر امروز می رویم و البته گهگاهی در اظهاراتشان شنیده ام میل به سفر به غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی دارند که البته بسیار حس ستودنی است و امیدواریم کرسی های مجلس این شور انقلابی را از بین نبرد ولی اکنون بعد از یکماه به خاک و خون کشیده شدن برادران بحرینی مان در پاره ای جدا شده از وطن عزیزتر از جانمان – ایران – هیچ عکس العمل قابل توجه یا تمایل به مسافرت به بحرین را در میان نمایندگان داوطلب سفر به غزه مشاهده نمی کنم.

براستی من شهروند حق ندارم از خودم بپرسم چه اتفاق افتاده که یکدفعه یادمان می رود انقلابی باشیم و انقلابی زندگی کنیم و انقلابی بمیریم.این آقایان سینه چاک سفر به غزه اگر درصد بیشتری احتمال می دادند سفر به غزه محقق می شود با این وضع حاضر بودند به آن مکان سفر کنند و سفیران صلح و آزادی و آزادیخواهی مسلمانان و شیعیان ایران در غزه باشند؟بهر حال اکنون که آقایان نمایندگان مجلس حتی برای خودنمایی جلوی دیدگان ملت هم که شده و حتی برای پخش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم که شده تا سواحل خلیج همیشه فارس حضور نیافتند تا ثابت کنند ادعاهای قبلی شان درست است و از طرفی صداقت نیتشان را در یاری مظلومین نشان دهند چطور ادعاهای قبلی این نمایندگان عزیز را باور کنیم؟

اگر قرار است کار نمادینی انجام شود و لرزه بر اندام نامسلمانان مسلمان نمای منطقه بیفتد بالاخره باید حداقل هزینه ها را پذیرفت.امروز در خبرها دیدم دانشجویان غیور ایرانی حتی سوار لنچ هم شده اند تا بروند برای کمک بهشیعیان مطلوم بحرین.حاشا به غیرتشان.باید همه سیاسیون یاد بگیرند از این شیر مردان و شیر زنان که لرزه بر اندام سعودی ها و اماراتی ها و … می اندازند.

اکنون که به شما دسترسی ندارم و بعلت مشغله در مرکز استان ساکن هستم ، بعنوان کسی که به آن نماینده محترم استان رای داده است از ایشان می پرسم : جناب نماینده! راه غزه نزدیک تر است یا بحرین؟!!! منتظر نیستم از طرف برخی هواداران شما یا خدای ناکرده خودتان عامل نفوذی و منحرف یا … خطاب شوم ، فقط به نمایندگی از تمامی کسانی که ادعاها و حرفهای قبلی شما را شنیده یا خوانده اند از شما می خواهم برای تو دهنی به تمامی مخالفان تفکر اصولگرایی یک بار ، فقط یک بار عملا صداقت گفتار خود را اثبات نمایید. چشم مردم به دستهای توانمند و گوش مردم به لسان گویای شما نمایندگان است. جناب نماینده مردم منتظرند…!

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.