امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


ماجرای فرمانداری ساوه چه بوده است؟

ماجرای فرمانداری ساوه چه بوده است؟

کد مطلب: 23143 | تاریخ ارسال: 23 آوریل 2011 | چاپ صفحه

در پی انتشار خبر بازگشت فرماندار سابق شهرستان ساوه بعد از گذشت 24 ساعت موجی از شایعات و گمانه زنی ها در بین برخی جناحها و گروههای سیاسی قوت گرفت.ماجرا از اینجا آغاز شد که در یک جلسه و بدون حضور خبرنگاران و اصحاب جراید بیدل بجای گلستانی فرد منصوب شد.هنوز 24 ساعت نشده نماینده ساوه در خبری که روی خروجی ایسنا قرار گرفت خبر از لغو این حکم به دستور ویزر کشور داد.انتشار برخی گمانه زنی ها و شایعات ما را بر آن داشت تا در یک مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی دفتر نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسامی ماجرا را از زبان ایشان بشنویم…

و اما ماجرا از این قرار بود :

فرماندار ساوه تغییر کرد / گلستانی‌فرد رفت، بیدل آمد

در مراسمی غیررسمی و با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری مرکزی و بدون حضور خبرنگاران، علی‌محمد گلستانی‌فرد از فرمانداری ساوه رفت و سرپرست این فرمانداری معارفه شد.

سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوانی که در ارتباط با خداحافظی علی‌محمد گلستانی‌فرد از سمت فرمانداری ویژه ساوه به گوش می‌رسید، در نهایت گلستانی‌فرد با سکان فرمانداری ویژه ساوه وداع کرد و در آغازین روزهای سال ۹۰ پست بالاترین مقام اجرایی شهرستان را به سرپرست تحویل داد.

گفتنی است با حکم استاندار استان مرکزی «شهرام بی‌دل» با حفظ سمت در سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی، به عنوان سرپرست فرمانداری ساوه معرفی شد.

این گزارش حاکی است گلستانی فرد نیز به سمت دبیر ستاد مبارزه به مواد مخدر استان تهران منصوب شده است.

بازگشت علی‌محمد گلستانی‌فرد به فرمانداری ویژه ساوه با موافقت وزیر کشور

پس از گذشت تنها یک روز از ابلاغ حکم انتصاب شهرام بیدل به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه ساوه به جای علی‌محمد گلستانی‌فرد در روز 29 فروردین 1390، نماینده مردم این شهرستان از لغو حکم سرپرستی بیدل و بازگشت گلستانی‌فرد به فرمانداری ویژه ساوه خبر داد .

پس از تعیین سرپرست برای فرمانداری ویژه ساوه و ابلاغ حکم خداحافظی جناب آقای گلستانی‌فرد، بسیاری از مدیران، مردم، علما، فرهنگیان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، کارگران و صنعتگران در تماس با بنده ضمن ابراز نارضایتی از این تغییر، بر تداوم مدیریت جناب آقای گلستانی فرد تاکید داشتند که اینجانب نیز به عنوان نماینده مردم با رضایتمندی کاملی که از عملکرد ایشان داشتم، دیروز بعد از ظهر در دیدار با وزیر کشور ضمن مطلع ساختن جناب آقای نجار از نظر مردم و دغدغه‌های آنان از این تغییر، خواهان بازگشت آقای گلستانی فرد به فرمانداری ویژه ساوه شدم که وزیر محترم نیز با درایت و محبت همیشگی شان خواسته ما را پذیرفتند و حکم به لغو سرپرستی آقای بیدل که از مدیران خوب استانداری هستند، دادند و به لطف خدا کماکان موکلان بنده از خدمات آقای گلستانی فرد بهره‌مند خواهند بود.

نابسامانی مدیریتی در فرمانداری ویژه ساوه وجود ندارد

مسوول روابط عمومی دفتر نماینده ساوه وزرندیه : عده ای از رسانه ها بزرگنمایی می کنند ؛ نابسامانی مدیریتی در فرمانداری ویژه ساوه وجود ندارد / روابط نماینده مردم ساوه وزرندیه با استاندار عمیق تر از آن است که با شایعه سازی گسست پیدا کند / وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار مرکزی دیلی که شنیده شده جناب آقای اسلامی هم مانند آقای رجایی قصد طرح سئوال از وزیر کشور را دارند گفت : من چیزی نشنیده ام و این خبر شما را نه تایید می کنم و نه تکذیب.

پس از ابلاغ حکم پایان کار جناب آقای گلستانی فرد و انتصاب آقای بیدل برخی علما و بزرگان با نماینده محترم تماس گرفتند و دو انتقاد داشتند : اولا چرا یک شخصی مثل آقای گلستانی در مدیریت سه ساله خود نشان نداده مهارت ویژه ای در ایجاد آرامش در شهرستان دارد و منشا تحولات و اقدامات ماندگار بوده اند باید یکباره تغییر کنند و ثانیا چرا تودیع  ایشان ، در خفا و بدون حضور خبرنگاران و مسئولین و معتمدین بوده است که نماینده محترم با لحاظ تمامی جوانب به عنوان نماینده قانونی مردم دیداری با وزیر کشور داشتند و از ایشان خواستار لغو حکم قبلی شان شدند که آقای نجار نیز در همان جلسه به آقای مرتضوی معاون سیاسی خود دستور دادند آقای گلستانی به ساوه برگردد و وزارت کشور هم این دستور را به اطلاع آقای گلستانی و استاندار مرکزی رساند .

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار مرکزی دیلی که شنیده شده جناب آقای اسلامی هم مانند آقای رجایی قصد طرح سئوال از وزیر کشور را دارند گفت : من چیزی نشنیده ام و این خبر شما را نه تایید می کنم و نه تکذیب.

عالم زاده در پاسخ به این سئوال که آیا نماینده مردم شناخت قبلی از آقای بیدل سرپرست فرمانداری ساوه دارید و عملکرد ایشان را در گذشته مناسب دیده اند تصریح کرد: نام و تصویر ایشان را از رسانه ها دیده ایم انشاءالله که مدیر خوبی باشند .

بی ثباتی مدیریتی در فرمانداری ویژه ساوه / بیدل یا گلستانی فرد؟!

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از عطر یاس ، فرماندار ساوه نرفته برگشت. در حالی که چند روز پیش کارمندان و پرسنل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران شاهد بازدید دبیر جدید این شورا از محل کار خود بودند، مردم ساوه خبر بازگشت گلستانی فرد را رصد کردند. این امر در حالی انجام شد که مهر پای حکم مسئولیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران برای علی محمد گلستانی فرد هنوز خشک نشده بود و شهرام بیدل مسئولیت سرپرستی فرمانداری ساوه را به عهده گرفته بود.
شاید بتوان این واقعه را یکی از بی سابقه ترین عزل و نصب ها در استان مرکزی و یا شاید کشور دانست.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.